Mark Hamill öppen för roll i The Witcher-serien

Robot
Mark Hamill öppen för roll i The Witcher-serien

Kan Luke få en roll i Netflix-produktionen?

#witcher


Medlem

Hamill är för härlig ändå.

Geeks Gaming
Skrivet av Dizzz:

Hamill är för härlig ändå.

Japp, han är störtskön men någon Vesemir är han i mina ögon absolut inte!

Medlem

Hade kunnat se mig Mark Hamill faktiskt, dock tycker jag nog att Anthony Hopkins hade kunnat dra den rollen bra. Han spelar typ faderlig i varenda film/serie han gör - och han är duktig på det.

Zorro
Marvels Thor
Red Dragon
Westworld

Kommer inte riktigt på någon annan spontant som jag tycker passar...en 15 år yngre Robert Duvall eller Jeff Bridges kanske? Tror även Anthony Hopkins kan vara för gammal.

Geeks Gaming
Skrivet av ClockWise:

Hade kunnat se mig Mark Hamill faktiskt, dock tycker jag nog att Anthony Hopkins hade kunnat dra den rollen bra. Han spelar typ faderlig i varenda film/serie han gör - och han är duktig på det.

Zorro
Marvels Thor
Red Dragon
Westworld

Kommer inte riktigt på någon annan spontant som jag tycker passar...en 15 år yngre Robert Duvall eller Jeff Bridges kanske? Tror även Anthony Hopkins kan vara för gammal.

En något yngre Max von Sydow!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Billy Connolly!

Redan lite smålika varandra, speciellt om dom kan övertala honom att raka hakan.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Anthony Hopkins är 80 år... så check på ancient.

Medlem

Jag har inte läst böckerna, så min bild av Vesemir baseras enbart på spelet. Men för mig känns Mark Hamill opassande för rollen.

Medlem

Någon som läst böckerna och kan ge en opartisk åsikt om hur bra dom är? Vanligvis gillar jag böcker som hela tiden rör sig frammåt. Exempelvis tycker jag Sagan om Ringen trilogin var lite för långsam. För mkt "2 sidor om hur ett träd ser ut och 3 sidor sång-text" för min smak. Dock var dom böckerna givetvis bra men tyckte väl helheten var bättre än resan om ni hajar vad jag menar. Hur är witcher-böckerna i jämförelse?

Är bilden i rubriken ett montage?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dolph Lundgren som Geralt


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

@NordhNet:

Tror inte riktigt han anser det heller.

Medlem

@marcus8958: Och Steven Seagall som Yennefer.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Nomman:

@marcus8958: Och Steven Seagall som Yennefer.

Chuck Norris som Triss. Börjar arta sig!

Medlem

Är det någon som tycker Hamilton är en bra skådis?!?!?! Look-a-like känns mindre viktigt..

eld
Medlem
Skrivet av aholman:

Är det någon som tycker Hamilton är en bra skådis?!?!?! Look-a-like känns mindre viktigt..

Medlem
Skrivet av aholman:

Är det någon som tycker Hamilton är en bra skådis?!?!?! Look-a-like känns mindre viktigt..

Hamill* och ja.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@aholman: vem är Hamilton?

Medlem
Skrivet av aholman:

Är det någon som tycker Hamilton är en bra skådis?!?!?! Look-a-like känns mindre viktigt..

Han är en riktigt duktig skådespelare och röstskådespelare. Så ja? Det finns tonvis med folk som anser att han är riktigt duktig på det han gör. Om du inte menar Hamilton (vem det nu är) dvs.

Medlem

@Dizzz: Mark Hamill spelade bov i svenska filmen Hamilton från 98 och det kanske var det som fick han att blanda ihop namnen

Medlem
Skrivet av Govein:

Någon som läst böckerna och kan ge en opartisk åsikt om hur bra dom är? Vanligvis gillar jag böcker som hela tiden rör sig frammåt. Exempelvis tycker jag Sagan om Ringen trilogin var lite för långsam. För mkt "2 sidor om hur ett träd ser ut och 3 sidor sång-text" för min smak. Dock var dom böckerna givetvis bra men tyckte väl helheten var bättre än resan om ni hajar vad jag menar. Hur är witcher-böckerna i jämförelse?

Jag läste nyligen de två första böckerna, som utspelar sig innan huvud-pentalogin. Tycker de var mycket bra. Jag planerar att köpa/läsa de övriga böckerna inom kort. Förslagsvis kan du läsa första boken "The Last Wish" och skapa dig en uppfattning.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Avstängd

Han verkar vara en grym skådis, bara det att han var lite tillbakadragen i nya Star Wars. Att spela Luke Skywalker krävs inte att man ska vara en sådan bra skådespelare.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Han verkar vara en grym skådis, bara det att han var lite tillbakadragen i nya Star Wars. Att spela Luke Skywalker krävs inte att man ska vara en sådan bra skådespelare.

Oj, det var imponerande. Någonting jag inte hade en aning om.

Hmm ja han kan nog göra det bra.. skulle gärna se Jeff Bridges i den rollen...


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Är bilden i rubriken ett montage?

Babyface!

Medlem
Skrivet av breahl:

Han verkar vara en grym skådis, bara det att han var lite tillbakadragen i nya Star Wars. Att spela Luke Skywalker krävs inte att man ska vara en sådan bra skådespelare.

Har inte sett senaste Star Wars men tror det har något med hur hans karaktär är skriven. Lyssnar man på recensioner på Internet är det sämsta filmen i serien och tom. sämre än Phantom Pain.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Mark Hamill är grymt bra skådis, han var fan bäst i senaste star wars filmen, han är så jävla underskattad så det inte är sant, fan han är en riktig karaktärs skådis, om nån! Ja han förtjänar all framgång, men tanke på hur hans karriär blev förstörd av att han var Luke Skywalker en gång i tiden!? Men ge han 20 bra år nu, så är det förlåtet!

Skrivet av marcus8958:

Har inte sett senaste Star Wars men tror det har något med hur hans karaktär är skriven. Lyssnar man på recensioner på Internet är det sämsta filmen i serien och tom. sämre än Phantom Pain.

Har du itne sett den, så lyssna inte så mycket på nätskvaller, den är riktigt bra, och jag är en Star Wars fan, jag såg dom första filmerna på bio 82-84. Och den här håller hög klass, Phantom Pain, och alla dom tre 1-3 är skit jämfört!

Det är en "mellan film", som Empire Strikes Back och Två Tornen, The Matrix Reloaded och andra trilogier, så är mitten filmen, en "trissa upp stämningen" för finalen del, och utveckla karaktärer till avslutningsdelen...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Mark Hamill är grymt bra skådis, han var fan bäst i senaste star wars filmen, han är så jävla underskattad så det inte är sant, fan han är en riktig karaktärs skådis, om nån! Ja han förtjänar all framgång, men tanke på hur hans karriär blev förstörd av att han var Luke Skywalker en gång i tiden!? Men ge han 20 bra år nu, så är det förlåtet!

Har du itne sett den, så lyssna inte så mycket på nätskvaller, den är riktigt bra, och jag är en Star Wars fan, jag såg dom första filmerna på bio 82-84. Och den här håller hög klass, Phantom Pain, och alla dom tre 1-3 är skit jämfört!

Det är en "mellan film", som Empire Strikes Back och Två Tornen, The Matrix Reloaded och andra trilogier, så är mitten filmen, en "trissa upp stämningen" för finalen del, och utveckla karaktärer till avslutningsdelen...

Nej den är inte bra. Och jag är också ett fan!

Och den kändes absolut inte som en mellanfilm då den inte ger ett sug att vilja se fortsättningen så som The Force Awakens(alternativt Empires) gjorde.

Så nu har han hört två varianter på hur man kan se på filmen.

Men kan hålla med om att Mark Hamill skötte sig ypperligt som den Luke som porträtteras i filmen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

"If you don't think it would be awesome that's fine.
We are all here just to have fun. I just think it would be a fun cameo."
https://9gag.com/gag/a5oo6nL


signatur

autograph

Medlem

@Yabba: mobiltelefonen ville visst inte heller ha Hamill

12
Skriv svar