Ingen ny modell av Switch under 2018, men kanske 2019...?

Robot
Ingen ny modell av Switch under 2018, men kanske 2019...?

Källor hävdar att det finns vissa planer.

#nintendo, #switch


Medlem

Ett Switch mini hade inte skadat

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Ett Switch mini hade inte skadat

Finns redan. Nintendo 3DS heter den

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Finns redan. Nintendo 3DS heter den

Den finns även som klocka - Game&Watch, finns på Stor&Liten.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Pholiage: Går inte jämföra.
Självklart ska switch spelen vara spelbara på en "Switch mini" men switch och 3ds speleb har ingen kompabilitet vad jag vet.

Medlem

Lite krämigare hårdvara hade varit najs

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Ett Switch mini hade inte skadat

Jag skulle vilja ha en Switch XL då skärmen är så pytte liten. Detta är min första bärbara enhet iof men jag har lite problem med den lilla skärmen. Visst skulle den bli otympligare och drygare att bära på men att få en större skärm i bärbart läge vore nice.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Hoppas det blir en Switch 2 med lite bättre kräm i och bättre batteritid, gärna en 3D skärm med

Medlem

Förhoppningsvis gör de en bra konsol denna gång.

Medlem

"Nintendo har historiskt sett nöjt sig med en modell av stationära konsoler"
Stämmer inte riktigt nes såg olika ut beroende på marknad samma med SNES. N64 och GameCube vet jag ej. Wii kom i olika varianter de första hade ju GameCube stöd vilket försvann i senare versioner. Sen kom även snål versionen Wii mini med ny design och utan online stöd. Wii u fanns i basic och pro.

Gen
Medlem

Den är redan "för" bärbar så jag hoppas på en docked only version denna gången med en överklockad SoC.

Medlem
Skrivet av Gen:

Den är redan "för" bärbar så jag hoppas på en docked only version denna gången med en överklockad SoC.

Samt stöd för G-Sync?

1
Skriv svar