Releaselistan 2018

Robot
Releaselistan 2018

FZ listar de viktigaste spelsläppen under 2018. Tips, feedback och rättningar mottages tacksamt, se länkar nertill på sidan.

#fz, #releaselistan, #releaselistan-2017, #releaselistan-2018


Medlem

Det kommer att bli ett jävligt grymt spelår.

Medlem

Mina förväntingar för We Happy Few är i botten. Någon annan som känner detsamma? RDR2 är givetvis årets spelsläpp.

Releasehästryttare
Skrivet av Dreijer:

Mina förväntingar för We Happy Few är i botten. Någon annan som känner detsamma? RDR2 är givetvis årets spelsläpp.

Du tror det nu ja, men vänta till du blir tvingad att köpa lootlådor i rdr2 för att få den bra pistolen så du har nog med dps att ta ner den tuffaste bossen.

Medlem

Mycket bra med denna lista. Ser att jag missade 2017 listan. Så jag undrar om det på nått sätt går att ha 2018-listan klistrad på första sidan på nått sätt eller som nån bannner så man kommer åt den lätt när man ska kika. Eller om det finns nått annat sätt och komma åt den snabbare i framtiden? Man kanske kan sätta den som en egen flik jämte arkiv?

Redaktör
Skrivet av Hexon:

Mycket bra med denna lista. Ser att jag missade 2017 listan. Så jag undrar om det på nått sätt går att ha 2018-listan klistrad på första sidan på nått sätt eller som nån bannner så man kommer åt den lätt när man ska kika. Eller om det finns nått annat sätt och komma åt den snabbare i framtiden?

Redan ordnat! Länken "Releaselistan" ligger i menyn högst upp när du står på framsidan.


signatur
Medlem

Yeah... Civ 6 expansion


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Sea of Thieves !

Redaktör
Skrivet av Shuriko:

Sea of Thieves !

Det ligger där, 20 mars.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Redan ordnat! Länken "Releaselistan" ligger i menyn högst upp när du står på framsidan.

https://i.imgur.com/fvQZIn6.jpg

Grymt, går det även o lösa på mobilsidan? För där går ej o hitta där🤗

Redaktör
Skrivet av Hexon:

Grymt, går det även o lösa på mobilsidan? För där går ej o hitta där🤗

Vi kikar på det.


signatur
Medlem

Skulle vilja se Dragon Ball FighterZ på den där listan, släpps 26 januari och är enligt min uppfattning väldigt hypat inom fighting-scenen just nu. Utvecklat av Arc System Works som ligger bakom Guilty Gear och BlazBlue.

Medlem

Lyfter fram det igen, Death Stranding? Allting tyder ju på att det dyker upp iår


signatur

Nämen!

Medlem

Vänta nu? Rocket league finns ju redan till switchen?

Medlem

The Hex vill jag slå ett slag för. Det kommer från Daniel Mullins Games som skapade det helt fantastiska Pony Island.
The Hex verkar kunna bli minst lika eh, "intressant".

http://store.steampowered.com/app/510420/The_Hex/

Medlem

@Dreijer: Jag var riktigt pepp på WHF men känner nog mer eller mindre som dig då jag nästan glömt bort att det ska "släppas" om några månader. Man kan ju bara hoppas att utvecklarna tagit till sig så mycket feedback som möjligt och justerat många detaljer samt helt tänkt om vissa aspekter.
Annars är nog RDR2 det spel som jag känner mest oro för med tanke på hur populärt GTAV online blev och hur Take Two agerat och uttalat sig kring bl.a mikrotransaktioner...
Tror knappast det blir ett dåligt spel men man anar ju det kan sättas många käppar i hjulet :-\

Medlem

Anno 1800! bara trist att det inte kommer förrän sista kvartalet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Släpps inte Ori and the will of the wisps i år!?!???

Avstängd

Inte överdrivet taggad. Det är rätt få intressanta titlar. Far Cry 5 verkar rätt cringe, GTFO såg snyggt ut men 100% scriptad trailer, så vem vet.

TW: Thrones of Britannia, WoW:BFA och Metro Exodus är de tre jag tror kan bli något

Medlem

Inte supermycket som känns intressant för mig som bara spelar multiplayer spel, Quake Champions då men det är ju "redan ute" i early access.

Avstängd
Skrivet av Struggle:

Lyfter fram det igen, Death Stranding? Allting tyder ju på att det dyker upp iår

Nope... Världens mest efterlängtade spel kommer spränga internet när releasedatumet släpps, så det är ingen risk att FZ inte omedelbart lägger till det i listan samt skapar en stor nyhetspost om det, rest assure.

Redaktör
Skrivet av Struggle:

Lyfter fram det igen, Death Stranding? Allting tyder ju på att det dyker upp iår

Vi skriver bara upp officiella besked, annars blir det för spekulativt och opålitligt.


signatur
Avstängd

We Happy Few, kommer inte det 13/4?

Avstängd
Skrivet av Deliverans:

We Happy Few, kommer inte det 13/4?

Nä det gör det tydligen inte, summer 2018 läste jag nu.

Avstängd

Spiderman har ett datum ju!! Admin, get crackin'

Medlem

Förutom DLC till FarCry5 så väntar jag på Escape from Tarkov, när nu det kommer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tummen upp på att listan hamnat på första sidan på mobilversion👍🏻👍🏻

Medlem

Vart är Anthem 2019-02-22 och The Division 2 2019-03-15?

Medlem
Skrivet av Uberlaz0:

Vart är Anthem 2019-02-22 och The Division 2 2019-03-15?

Tror du har läst fel - det är en årsöversikt från 2018, inte kommande release.

Redaktör
Skrivet av Rh3nium:

Tror du har läst fel - det är en årsöversikt från 2018, inte kommande release.

Stämmer, denna lista är för 2018. Releaselistan 2019 dyker upp inom kort.


signatur
12
Skriv svar