Fräcka Fredag #51 - Norrlands-Gustav, sjuksamtal och fördomar

Robot
Fräcka Fredag #51 - Norrlands-Gustav, sjuksamtal och fördomar

Calle ligger i sjuksäng så Jocke fick hitta en ersättare på Geeks-kontoret.

#fräcka-fredag


Geeks Gaming

Är det nu ni släpper storyn till half life 3?

Testpilot

Jag tror bara Kalle har bytt "sleeve" och flyttat sin stack till den hemlige gästen!

* Idag kanske lite Far Cry 5 åsikter från er?

* När får ni en soffa??

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Harakiri:

Jag tror bara Kalle har bytt "sleeve" och flyttat sin stack till den hemlige gästen!

* Idag kanske lite Far Cry 5 åsikter från er?

* När får ni en soffa??

Haha!


signatur
Medlem

En fräcka fredag utan Calle är som terminator utan Arnold!
Törs man hoppas på något mer matnyttigt om senaste far cry?
Har 5:an bokad redan.... även fast jag inte borde.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Har du några år på nacken som FZ-användare och var mer aktiv i diskussioner ~2015, hör gärna av dig till mig via PM! Gäller även er som skulle vilja göra mer eget innehåll på sajten.

/ Ryan


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Moderator | Testpilot

Riktigt bra program Ryan Gosling gjorde ett bra framträdande. Hoppas på mer i en uppföljare!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

hur får man upp chatten i youtube?

Tråddemonen
Testpilot

Bra jobbat @Gustav Höglund! Du verkade lite nervös men det förstår jag!

Skägg.
10 Chambers

@Quiz: På mobil eller datorn? Kollar du på det inbäddade klippet här på sajten måste du tyvärr klicka dig vidare till tuben.

Also, var är alla photoshops på Gustav i Ryan Gosling-filmaffischer?


signatur
Ambassadör
Xbox

Riktigt bra inhopp av @Gustav Höglund ! Tränger igenom "rutan" på ett bra sätt och gav ett stabilt intryck. Behaglig röst dessutom, så fulkultur är nog klockrent

Mer japanesiska tokerier uppskattas, haha! Det är ju sagt med glimten i ögat så klart

Lite småtankar:
*PUBG är helt ok på Xbox One X, för ett early access-lir som det ju fortfarande är på konsol.

*Just den för mig obegripligt obekväma handkontrollen till PS var det som en gång i tiden fick mig att välja Xbox när jag blev med konsol första gången för några år sedan. Att det finns specialversioner till PS med Xbox (korrekta) konstruktion är kul, det visste jag inte. Kanske får plocka upp en gammal PS4 ur en reaback någonstans för att testa de 3 spel som jag vill spela där ;).

*Håller med Jocke om farhågorna inför Kingdom Come, den realistiska settingen får inte krocka för hårt med dåliga animationer, lipsync och liknande. Trots Sci-fi settingen så kraschade det ju totalt i "ME" Andromeda tex (även om det spelet hade betydligt större problem). Håller tummarna!

*Apropå E3-biljetter så sägs det att CD Projekt Red har bokat in sig... dun dun dun.


signatur

Jump in.

Tråddemonen
Testpilot

@Mortaigne: Om du har en källa för CD projekt angående E3 så tycker jag att du ska lägga in den i nyhetstråden. Man vet aldrig, kanske bara är ett rykte men FZ kan tolka det som nyhetsvärt. Har ju hänt förr.

https://www.fz.se/forum/trad/299553-nyhetstraden

Vet att Jocke kommer bli överlycklig då han ser fram emot Cyberpunk!

Ambassadör
Xbox

@Zimpan: Done


signatur

Jump in.

Tråddemonen
Testpilot

@Mortaigne: Well done! Håller tummarna för att de visar Cyberpunk i år! Tack för infon nu har jag något att förhoppningsvis se fram emot!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

När jag var där förra gången visade var de all in Gwent. Joy!


signatur
Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Haha får väl se om de visar upp ett parti schack i år då.

Ambassadör
Xbox

@Carl Johansson-Sundelius:

Hehe ja. 2016? Förra året var de väl inte där tex, tror bara de dyker upp om de har något att komma med. Hoppet lever!


signatur

Jump in.

Medlem

Trevligt med lite norrländskt blod hos Geeks. Du får gärna byta ut Calle fler gånger, och besöka podstudion för lite fulkultur. Skål från Umeå.


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Skägg.
10 Chambers

@Mortaigne: Vi ska garanterat boka ett möte.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Sablar vad jag gillade Altered Carbon! ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skägg.
10 Chambers
Skägg.
10 Chambers

Den totala bristen av Ryan Gosling/Gustav Höglund mashups gjorde mig så besviken att jag gjorde några själv.


signatur
Medlem

Bra jobbat Gustav! Gött med lite lugn i studion ^^

1
Skriv svar