Battlegrounds på mobil ser förvånansvärt bra ut

Robot
Battlegrounds på mobil ser förvånansvärt bra ut
Medlem

och här sitter man o väntar på Release till mitt game boy color. Skämt åsido förstår inte varför man släpper spelet ens till mobiler.

Medlem

Lär ju fungera lika bra som när spelet släpptes till Xbox one:
http://www.youtube.com/watch?v=MdGBwrJ6rtI&t=0m8s

Medlem

Troligtvis kommer FPSen att vara skitlåg, oavsett vad som visas i trailrarna, och kontrollera vill jag inte ens behöva nämna. Inte en chans att detta blir bra, enligt mig.

Skribent
Skrivet av JanA:

och här sitter man o väntar på Release till mitt game boy color. Skämt åsido förstår inte varför man släpper spelet ens till mobiler.

Med tanke på att hur stor marknaden är för mobilspel är det inte värst förvånande. I länder såsom Kina och Indien anses mobilen vara ens "dator."

@Dudinkalv

Du ser ju gameplay här i nyheten :D?


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Ni kan ju spela PUBG-kopian Rules of Survival på mobilen tillsvidare...

Inaktiv

Vart är attackhelikoptrarna och allt som visades i trailern?

Medlem
Skrivet av JanA:

och här sitter man o väntar på Release till mitt game boy color. Skämt åsido förstår inte varför man släpper spelet ens till mobiler.

För att tjäna en fruktansvärd massa pengar?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

...Helt ärligt talat ser det faktiskt ganska kul ut.

Medlem

Kan man köra detta på mobiltelefoner kan nog Nintendo Switch vara ett alternativ

Avstängd

Kan man fuska på mobiler? Tänkte eftersom det bara finns i Kina.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Så om kina nu bara kunde premieras med.... EN EGEN SERVERZON SOM I ALLA ANDRA SPEL?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

1
Skriv svar