Spela Cities: Skylines

Robot
Spela Cities: Skylines
Medlem

Spelade originalet när det kom och det var kul. Skulle gärna spela det igen med någon expansion men de är en väldig röra med dessa dlc till spelet. Vad ska man skaffa? Köper man alla så är det säkert över 1000kr i dlc.

Är det inte dags för dem att släppa en complete edition där man kan få allt för några hundralappar. Spelet är ju ett par år.

Medlem

Det här spelet är som knark. Man kommer tillbaka när man minst anar.

Medlem

@Lasrod: Min uppfattning är att de mest prisvärda är följande:
Green Cities (Är mer estetiskt DLC än mechanic-heavy men ska vara ganska hyfsat ändå)
Mass transit
Natural Disasters
After Dark

Sedan finnas även tre Content Creator packs som pretty much är workshop content ihopbuntat för att man ska kunna ge pengar till de som har skapat innehållet i både DLCna och den stora mängd content de har lagt upp på Workshop, vilken av dessa som är prisvärda varierar nog lite från person till person men ta en titt på dom så får du väl själv känna efter

FM-guru
F.d. Sisyr

Bästa stadsbyggaren sedan SimCity 4. På tiden att man fick ett nytt, vettigt spel i genren.

Medlem

definitivt bästa stadsbyggaren idag! överlägset dessutom. gillar man att bygga skit i evighet så ere helt klart detta spel som gäller. återkommer till det då och då


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Spelade originalet när det kom och det var kul. Skulle gärna spela det igen med någon expansion men de är en väldig röra med dessa dlc till spelet. Vad ska man skaffa? Köper man alla så är det säkert över 1000kr i dlc.

Är det inte dags för dem att släppa en complete edition där man kan få allt för några hundralappar. Spelet är ju ett par år.

mass transit och eventuellt green cities är max vad man vill ha (min rekommendation). beroende på hur mkt stålar man har. men originalet med mass transit till är ett minimum resten är mest skräp och extra byggnader osv. behövs bara om man bygger utav helvete i hundratals timmar och vill ha mer variation. men det finns ju ändå workshop till och oändligt med user made content.


signatur

//monster

Medlem

90 timmar spelade och kan inte sluta, är bara inne på min andra stad


signatur

Nämen!

1
Skriv svar