Mod ska förvandla Kingdom Come: Deliverance till ett Game of Thrones-spel

Robot
Mod ska förvandla Kingdom Come: Deliverance till ett Game of Thrones-spel
Medlem

Härligt Har länge längtat efter ett vettigt GoT-spel i den här genren, och jag gissar på att den här modden blir det närmaste vi kommer att få se av ett sådant.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Geeks Gaming
Skrivet av marsson90:

Härligt Har länge längtat efter ett vettigt GoT-spel i den här genren, och jag gissar på att den här modden blir det närmaste vi kommer att få se av ett sådant.

Ja verkligen. En sådan modd hade fått mig att köpa spelet oavsett hur bra originalspelet var.
Telltales tolkning var mindre bra, ”game of thrones - the role playing game” likaså och låt oss bara glömma ”a game of thrones - Genesis” och låtsas som det aldrig släpptes

FM-guru
F.d. Sisyr

"Snarare än att tolka bokserien A Song of Ice and Fire kommer Seven Kingdoms vara "lojal mot tv-serien"

Och där dog tyvärr mitt intresse.

Vad gäller Game of Thrones-spel så är det väl modden till Crusader Kings 2 som är det bästa gameplaymässigt, medan 2012 års "Game of Thrones" (av Cyanide) är det med bäst manus.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

"Snarare än att tolka bokserien A Song of Ice and Fire kommer Seven Kingdoms vara "lojal mot tv-serien"

Och där dog tyvärr mitt intresse.

Vad gäller Game of Thrones-spel så är det väl modden till Crusader Kings 2 som är det bästa gameplaymässigt, medan 2012 års "Game of Thrones" (av Cyanide) är det med bäst manus.

Tråkigt för dig att intresset dog.

FM-guru
F.d. Sisyr

@Vercadi: Mer synd än tråkigt.

Medlem

Jag är så jävla pepp på det här spelet! Både vanilla, och på att se vad för typ av moddar som kommer dyka upp. Tic tac, tic tac...


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

1
Skriv svar