Billy Mitchell sägs ha fuskat sig till 1 miljon poäng i Donkey Kong

Robot
Billy Mitchell sägs ha fuskat sig till 1 miljon poäng i Donkey Kong

Legendaren blir av med flera rekord och knuffas ur highscore-listan.

#billy-mitchell, #donkey-kong, #king-of-kong


Medlem

Skönt att det var the bad guy. ☺️

Medlem

Jag kommer nog aldrig förstå mig på fusk

Vad får man ut av att hålla ett rekord i ett spel när man fuskat det till sig?

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Skönt att det var the bad guy. ☺️

Ja, jag tror faktiskt inte det kommer skada honom så himla mycket.

Medlem

Inte så oväntat ändå.

Medlem
Skrivet av gusgun577:

Jag kommer nog aldrig förstå mig på fusk

Vad får man ut av att hålla ett rekord i ett spel när man fuskat det till sig?

Pengar och berömmelse. Om man skulle bli påkommen får man ännu mer berömmelse, media minns alltid de svarta fåren bäst.

inK
Medlem

Kanske dags för en uppföljare till dokumentären King of Kong då.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:

Kanske dags för en uppföljare till dokumentären King of Kong då.

Har dokumentären på en portabel hårddisk men har ännu inte sett den. Dags att göra det nu fan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: gör det. Den är fantastisk härlig att se.

inK
Medlem

@CARTMAN:
Jag köpte och såg den när den var ny. Ska plocka fram den och se om.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Fusk är inget nytt, 1904 så visade det sig att vinnaren av det årets maraton hade åkt bil haha.
2:an och 3:an visade sig ha blivit förgiftade men lyckade att ta sig i mål.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Haha, så j-a tragiskt! xD


signatur

RUST

[EU/Nordic]Noob Resort
IP: 84.23.153.140
Port: 28015

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Har dokumentären på en portabel hårddisk men har ännu inte sett den. Dags att göra det nu fan.

Va!?

Ruggigt bra dokumentär, och riktigt underhållande. Se den dirr!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Är det här spelvärldens Lance Armstrong?


signatur

Nämen!

Medlem

Vart kan man hitta dokumentären?

Medlem

@Luffan: Googla King of Kong, så ska du nog hitta ngt sätt. ☺️

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Fusk är inget nytt, 1904 så visade det sig att vinnaren av det årets maraton hade åkt bil haha.
2:an och 3:an visade sig ha blivit förgiftade men lyckade att ta sig i mål.

Hahaha. Tack för kvällens skratt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar