Nytt Battlefield släpps i höst, Anthem tidigt 2019

Robot
Nytt Battlefield släpps i höst, Anthem tidigt 2019

Bioware-rollspelet flyttas fram för att inte skymmas av nästa Battlefield.

#anthem, #battlefield, #battlefield-1, #bioware, #dice, #ea, #releaselistan, #ww2


Medlem

Om detta inte är ww2 så får jag spader-dam på dice....

pang pang pang pang pang, pling - pang pang pang pang pang, pling - pang pang pang pang pang, pling


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

phi
Medlem

Battlefield: 2018

Medlem

Även om jag älskar modernt så har jag blivit lite mätt på det. SÅ hoppas på något annat, så att modernt kan kännas nytt igen!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

"Bioware-rollspelet flyttas fram för att inte skymmas av nästa Battlefield" säger väl egentligen allt om hur mycket rollspel Biowares spel egentligen är nu för tiden.

Medlem

Kalla kriget vore rätt ballt


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Blir spännande att se vad som kommer härnäst. Har spelat alla (riktiga) Battlefield sedan 1942 förutom BC1 som bara släpptes till konsol.

Ps. Tror bilden på Bad Company kan påverka röstningen.

Medlem

Gief BF2 HD remake.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas på BC3 Vietnam eller Korea Men kan tänka mig att de kör på WW2, hoppas inte det


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Hoppas på ett nytt BF 2142 =D

Medlem

@Hymer: Haha. Ja, kapprustning, plotik och diplomati.
Alla väntar spänt på att ett krig ska påbörjas och i Sverige jagar man ubåtar.

Medlem
Skrivet av anon_646:

Hoppas på ett nytt BF 2142 =D

^
Detta,
Ett av de i serien jag har haft riktigt kul i.
Och ska man nu riktigt drömma, ett utan mikrotransaktioner och lootboxes, fungerande anti-fusk, squad hantering, servrar med procon stöd och som på den gamla goda tiden modverktyg.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Blir det inget Battlefield WWII så kommer jag gråta en flodvåg.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Lootbox hallapalooza 2018-2019!

Medlem

WW2, it's about time.

Medlem

Jag tror på Battlefield: Lootboxes!

Det följer med en kreditkorts scanner med köpet .

Varje gång som du drar ditt kort så kommer det att droppas en låda med fallskärm med random innehåll. Ingen får börja med något vapen, så det är försten som drar kortet som har övertaget.

Avstängd

Varför inte ett när dom försöker få bort IS från Irak osv?

Nya krig och som säkert pågår än men ändå intressant.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hoppas på något i nutid. Helst ett BC3. WW1 och WW2 känns ju mest zzzzZZzzz

Avstängd
Skrivet av Kajlie:

Hoppas på något i nutid. Helst ett BC3. WW1 och WW2 känns ju mest zzzzZZzzz

Ja finns alldeles för många spel om ww1 och ww2. Det lockar inte mig att köpa något i alla fall, man vet liksom redan historian: Hitler dog.

Vore väl roligare att göra något som händer just nu? Är fan lika hemskt det som händer nere i Syrien/Irak osv som andra världskriget. Jag skulle gärna tillhöra en av kurdernas krigsgrupper där nere nu när dom håller på att sudda ut IS.


signatur

PS5 och inget annat.

Ambassadör
Xbox

Det blir nog Battlebox:lootfield.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av breahl:

Ja finns alldeles för många spel om ww1 och ww2. Det lockar inte mig att köpa något i alla fall, man vet liksom redan historian: Hitler dog.

Vore väl roligare att göra något som händer just nu? Är fan lika hemskt det som händer nere i Syrien/Irak osv som andra världskriget. Jag skulle gärna tillhöra en av kurdernas krigsgrupper där nere nu när dom håller på att sudda ut IS.

Jämförde du precis dagens konfliktdrabbade områden med andra världskriget?
Klart det är hemskt men det finns också grader i helvetet

Medlem

Tror inte WW2 kommer förrän 2019, känns som att det är på tiden att de gör ett nytt Bad Company samtidigt som de får lite mer variation i spelsläppen

Medlem

@breahl: Vad har roligare och hemskt gemensamt, i samma mening och andetag? Jag har inte spelat WW2-spel för att jag inte skulle ha förstått vad som hänt Hitler. Ja, jag må medge att spel som BF1942 fördjupat min fascination och mitt intresse för eran, och på vis är det bildande och öppnande.. men när det kommer till kritan handlar det om underhållningsvärde. Att WW1 eller 2 inte tickar din box - såklart fine.

Medlem

@breahl: Du vet redan historien. Till skillnad från alla moderna shooters där man absolut aldrig får vara med om att kineser/ryssar/muslimer är terrorister och 'Murica saves the day?

Det har ju knappt gjorts några spel om WW1 över huvud taget. WW2, absolut, men det var länge sedan det komma många sådana på kort tid. Sedan dess har det dock släppts typ 100 moderna shooters.

ww2 är helt ok. Däremot skulle jag älska se ett som utspelar sig på 80-talet. En för mig väldigt intressant tidpunkt då gammal teknologi mötte ny. Och det skulle vara lite kul med en world in conflict doftandes kampanj.

Medlem

Enda vettiga battlefield är ett nytt 2142 eftersom dom inte lyckas göra nått vettigt med star wars


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ett riktigt Battlefield 5 borde dock bli ett nutida krigsspel, alltså, ett som heter Battlefield 5 då... inte det 5e i någon subjektiv ordning.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

@Hipshot: Spännande(?) och lite förvirrande koncept om spelet vid namn "Battlefield 5" var baserat på ett fiktivt femte världskrig.

Medlem

Jag bryr mig inte så mycket om tidsepoken som om jag får ett med BC2´s förstörelse med lite förfining, samt en från start, fungerande stabil nätkod. Då, kan jag tänka mig ett köp.


signatur

Nämen!

12
Skriv svar