Höjdpunkterna från Sea of Thieves-veckan

Robot
Höjdpunkterna från Sea of Thieves-veckan

Vi delar med oss av det bästa från veckans steams - gör det du också!!

#sea-of-thieves


Medlem

Dansken kommer klippet och er fantastiska..parkering på land var ju definitivt några av höjdpunkterna under streamen idag.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Relik 📜
Skrivet av Maxiz!:

Dansken kommer klippet och er fantastiska..parkering på land var ju definitivt några av höjdpunkterna under streamen idag.

Haha! Funderade på att göra klipp av det med, men stod ju still så jädra länge!

EDIT: Gjorde klipp. #3780092


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Ambassadör
Xbox

Hahaha danskjävlar


signatur

Jump in.

Medlem

Är detta ett rent pvp-spel eller kan man spela det co-op med enbart vänner?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skägg.
10 Chambers

@SID 6.7: Du behöver inte fokusera på strid men du kommer ju segla på ett hav befolkat av andra spelare. I fulla spelet kommer det till exempel finnas handelsfunktioner.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Så det är typ som ett mmo-spel på en pvp server. Då håller jag mig undan.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Redan övergett GOTY?

Medlem
Skrivet av mill:

Redan övergett GOTY?

Medlem

Det är ju helt omöjligt veta vem som är vem när ni saknar overlay? Vem pratar och vem filmar liksom

Skägg.
10 Chambers

@Vercadi: Det finns orsak till detta. För att ens få betan att starta på min burk var jag tvungen att starta ett helt nytt konto i Windows och OBS-inställningarna hängde inte med. Emils klippningar av buggarna och detta var en spontan grej på en söndag.


signatur
Relik 📜
Skrivet av Vercadi:

Det är ju helt omöjligt veta vem som är vem när ni saknar overlay? Vem pratar och vem filmar liksom

Ja, precis som Calle säger var allt det här väldigt spontant där jag och Erik bara råkade dra igång och sedan startade stream på det. Att det sedan blev underlag för en radda klipp är mera bonus.

Vi är dåliga influencers! Trycker in lite mer overlay nu i alla fall, min vy är den som har chatt och Discord.

Gjorde ett (lång) klipp på strandbåten också!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Avstängd

Ser roligt ut men väntar nog och ser hur fullversionen är.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Försökt googla lite på hur det funkar med skeppen i spelet. Är det så att när man börjar en session så väljer man vilket skepp man vill ha och får det? Och nästa session kan du välja ett helt annat?

Är det så, så känns det lite synd. Hade det inte varit roligare om man hade kunnat köpa/uppgradera skepp (tänk som ett lightweight EVE)? Som det verkar i streamsen så behöver man aldrig riktigt bry sig om vad som händer med sin båt.

Skägg.
10 Chambers

@Honken: Håller med, och datamining-nissar har hittat diverse uppgraderingar. Så är det inte med i releasen i mars kanske som expansion.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Hoppas att det stämmer. Som pirat vill man ju ha lite (läs mycket) anknytning till sin båt

I övrigt ser det ju hur mysigt och kul ut som helst!

Medlem
Skrivet av emilakered:

Haha! Funderade på att göra klipp av det med, men stod ju still så jädra länge!

EDIT: Gjorde klipp. #3780092

"Easy pickings så att säga" och "Hur tänkte du här?" är ju två citat som kommer leva vidare långt efteråt haha.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Relik 📜
Skrivet av Maxiz!:

"Easy pickings så att säga" och "Hur tänkte du här?" är ju två citat som kommer leva vidare långt efteråt haha.

Jag och @erikcedervall är nog utan tvekan havets sämsta pirater. Vi bjuder på den!

Har dock hört att @Johan Olander ska ut och segla ikväll. Kan tänkas han tar förstaplatsen.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

1
Skriv svar