Svensk Quake 2-räv släpper fragfilm

Robot
Svensk Quake 2-räv släpper fragfilm

Action från mellanbarnet i Quake-familjen förgyller vilken tisdag som helst,

#fragmovie, #nyhetstips, #quake-2


Medlem

Synd att man inte kunde kolla klart pga musiken. Folk får gärna gilla den, men det fungerar verkligen inte för mig. Speciellt när den tar så mycket plats i filmen.

Medlem

Quake II > Quake I

Medlem

Helt ok, men inte mer än så.

Medlem

Om han pillat med filmen i 8år så hade jag uppskattat längre sekvenser.
Tex i början när han drar rails i korta sekvenser, kan ju lika gärna vara lucky shot by Arne Anka än ett planerat rail liksom.

Men ja Q2 har aldrig tilltalat mig och kändes fortfarande att man ej missa mellanbarnet. Kul med fraggande dock.

Inaktiv
Skrivet av delli:

Om han pillat med filmen i 8år så hade jag uppskattat längre sekvenser.
Tex i början när han drar rails i korta sekvenser, kan ju lika gärna vara lucky shot by Arne Anka än ett planerat rail liksom.

Tror att själva demosen där samtliga frags finns är sparade mellan perioden som angavs i videoinformation, inte att själva jobbet med filmen tog så lång tid..

Vet man hur Optimizer spelar så är detta inte tur, i så fall är turen där hela tiden.

Skrivet av delli:

Men ja Q2 har aldrig tilltalat mig och kändes fortfarande att man ej missa mellanbarnet. Kul med fraggande dock.

Vi gillar alla olika, men skulle dock inte kalla Q2 för mellanbarnet, detta liret har haft en stor betydande roll i MP, speciellt där 3DFX och Voodoo har haft en stor roll.

Medlem

Åh Q2, den här snutten gjorde min dag lite bättre. <3


signatur

Nämen!

Medlem

Ahhhh riktigt coolt! Sånt här får mig att önska att jag kunde spela FPS spel med mer entusiasm. Aldrig lyckats fastna någon längre stund i denna genre men jag blir lite taggad av klipp som detta .

Medlem

Ojoj vilken nostalgitripp man blir bjuden på !! Bra jobbat Optimizer. <3

1
Skriv svar