Betatesta lootboxar och onlinekrav i Metal Gear Survive

Robot
Betatesta lootboxar och onlinekrav i Metal Gear Survive
Umi
Medlem
Medlem

Aldrig i livet att jag tänker smutsa ner min konsol genom att tanka ner detta skräp!

Medlem

Lär sälja över 100k, oavsett hur kasst eller bra det blir...

Medlem

Tänker inte ens testa betan.. Fy!

NuZ
Testpilot

Vad....Vad har de gjort med Metal Gear? https://youtu.be/VuwbGrItyFs eller https://youtu.be/Dp9E3tX__hU


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Ja herregud... kätteri på hög nivå.

Medlem

Snek, sneek, sneeeeek!

Medlem

Kollat på några streams med ett neutralt perspektiv men är ändå inte imponerad, alls.

Det enda uppdragen gått ut på är att överleva tre vågor av fiender, samla lite loot - repeat.

Det hade kanske varit okej om spelbarheten var bra men jag tycker den är icke-existerande.

Medlem

"Players are pulled through a wormhole", skojar de eller, man skulle kunna tro att det redan är 1a april. Brukar ha ett ganska öppet sinne för olika spel o genre och ge saker en chans om det släpps en beta men aldrig att jag ens laddar ner det här, de förtjänar ingen framgång med den här smörjan. De skulle kunnat kalla det vad som helst och startat ett nytt ip men väljer istället att fläcka ner Metal Gear... Säger bara nej tack

Medlem

Ser fruktansvärt generiskt ut, ett mischmasch av allting som kan göra spel tråkiga i dagsläget.

Alltså, många spel ser ut att vara gjorda för nån som kanske aldrig spelat förut. Som tycker att det mesta som är lite häftigt är coolt eller vad man ska säga, haha.

MEG
Medlem

Ser ur som förra spelet men med andra skins på fienden...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Känns som det kvittar.

Medlem

I feel asleep!!!

Medlem

"Betatesta lootboxar och onlinekrav i Metal Gear Survive"

Jag trodde inte en rubrik kunde innehålla så många avskräckande saker i en o samma.

Tomas du har överträffat dig själv!


signatur

Nämen!

Avstängd

Ser mäktigt ut. Förhandsbokat och redo.

Redaktör

@Struggle: det är, som du vet, ett slit. Men ibland så!


signatur
1
Skriv svar