Helt sjukt! Imorgon kan ett nytt Theme Hospital avtäckas

Robot
Helt sjukt! Imorgon kan ett nytt Theme Hospital avtäckas

Eller åtminstone en uppföljare i samma anda.

#sega, #theme-hospital, #two-point-studios


Tråddemonen
Testpilot

Verkar som att spelföretag idag har börjat lyssna på sina fans om tidiga favoriter och börjat göra spel efter de mest efterlängtade titlarna som inte har haft liv i sig försen nu. Det kommer nog komma fler klassiker som får nytt liv i sig. Själv är jag väldigt sugen på nya Medievil som ska återskapas för PS4an.

Releasehästryttare

Please be good!

ELF
Medlem

Var det detta det var snack om för ett tag sedan eller håller någon annan utvecklare också på med ett "Theme Hospital"?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Gnällkuk
Skrivet av ELF:

Var det detta det var snack om för ett tag sedan eller håller någon annan utvecklare också på med ett "Theme Hospital"?

Det var ett annat indie-spel vill jag minnas


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av ELF:

Var det detta det var snack om för ett tag sedan eller håller någon annan utvecklare också på med ett "Theme Hospital"?

Skrivet av tricky:

Det var ett annat indie-spel vill jag minnas

Det var mycket riktigt ett annat spel som dessvärre såg ut att missa Theme Hospital-andan helt. Renodlad sjukhussim utan all humor. Den här nyheten känns dock riktigt peppande.

Medlem

Åhhhhh, hoppas! Grymt kul spel än idag. Skulle dock behöva ett litet visuellt facelift, spelet i sig håller!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Otroligt goda nyheter, om det nu stämmer. Jag som suttit och nött ett "Theme Hospital" på min surfplatta alldeles för mycket.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Och så blev det ett mobilspel med mikrotransaktioner och pay-2-win system xD


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Och så blev det ett mobilspel med mikrotransaktioner och pay-2-win system xD

Ah lootboxes! Ge mig!

Medlem
Medlem
Skrivet av Rhilfen:

Ah lootboxes! Ge mig!

Med EA är möjligheterna oändliga


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hej och välkomna till Hajp!

Umi
Medlem

Lär väl förstöra med lootcrates för att få bättre uppgraderingar snabbare. Känns lite som att det börjar bli en standard i spel

Medlem
Skrivet av didde:

Hej och välkomna till Hajp!

Köp köp, som man säger här på internet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Testpilot

Det andra spelet som var åt samma håll heter Project Hospital
http://oxymoron.games/projecthospital/

Dock verkar de kapat bort humorn i det.

Medlem

Härligt skapa skapa en akutmottagning med 16 timmars väntetid och ett halvårs vätan för operation. Jag antar att det blir game over långt innan jag når dit men i alla mest för påvisa att det lika digitalt som i verkligheten.

Medlem
Skrivet av moggen:

Härligt skapa skapa en akutmottagning med 16 timmars väntetid och ett halvårs vätan för operation. Jag antar att det blir game over långt innan jag når dit men i alla mest för påvisa att det lika digitalt som i verkligheten.

"Vänligen dö inte i korridorerna. Tack" eller vad dom sa i det gamla spelet xD


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av tricky:

Det var ett annat indie-spel vill jag minnas

Det finns ett spel som heter Hospital Tychoon som släpptes av Codemasters också.

FM-guru
F.d. Sisyr

Lustigt, satt och körde Theme Hospital häromdagen senast. En uppföljare, andlig eller direkt, skulle inte sitta fel.

Medlem

Man kan alltid hoppas!

Jag hoppas på en remake av Red Alert 2!

Medlem

Detta blir spännande att höra mer om. Vill även ha ett nytt The Movies spel. Det finns ingenstans längre digitalt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Jag och mina vänner älskade The movies! Spelade inte mycket av kampanjen eller vad det var. Körde mest så vi kunde spela in urlöjliga filmer som bara vi kunde tycka om. Har kvar flera av filmerna på datorn och jag fattar inte hur vi tänkte haha

Medlem

Verkar stämma

Medlem

Announcement Trailer

Medlem

Nu snackar vi!!!

Testpilot

Yay! Mer pöshuvud till folket!!!

1
Skriv svar