Livstecken från Cyberpunk 2077 efter fyra tysta år: *beep*

Medlem

@SorbP: Vad är en cook tease?

Medlem

Varför har en robot tissar och trosor?

Medlem

Spelet som alla älskar men som ingen vet vad det är.

Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

Varför har en robot tissar och trosor?

För att framstå som en människa?
Nu är det iof ingen robot.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

@Soulless: Du spekulerar.

Hurså?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

Varför har en robot tissar och trosor?

Det kan vara en människa, men även en robot. Som jag förstår det så handlar väldigt mycket i cyberpunk just om att sätta in avancerad teknologi i sin kropp. Handlingen handlar även om att det kan vara som en tyngre drog, ju mer teknologi du sätter i dig, ju galnare blir du. Sedan skickas en specialstyrka ut för att eliminera dessa människor.

Om man ser trailern kan det handla om just detta i tjejens fall. Verkar som hon har blivit galen av sin teknologi, och gått loss.

Men sedan kan det även vara en robot som någon har byggt för att gå loss rätt hårt

Spekulationer i båda fall, om man ser vad Cyberpunk handlar om

Medlem
Skrivet av WulffX03:

Det kan vara en människa, men även en robot. Som jag förstår det så handlar väldigt mycket i cyberpunk just om att sätta in avancerad teknologi i sin kropp. Handlingen handlar även om att det kan vara som en tyngre drog, ju mer teknologi du sätter i dig, ju galnare blir du. Sedan skickas en specialstyrka ut för att eliminera dessa människor.

Om man ser trailern kan det handla om just detta i tjejens fall. Verkar som hon har blivit galen av sin teknologi, och gått loss.

Men sedan kan det även vara en robot som någon har byggt för att gå loss rätt hårt

Spekulationer i båda fall, om man ser vad Cyberpunk handlar om

Specialstyrkan i trailern är just den som sänds ut för att stoppa människor som går bärsärk pga för mycket implantat. "Psycho Squad" om jag minns rätt.
Vad trailern hintar om som jag tror är ovanligt är att hon verkar rekryteras till enheten.

Jag minns inte hur Cyberpunk (spelet, inte genren) ställer sig till AI och helt mekaniska robotar utan en mänsklig hjärna men har inbillat mig att det inte existerar, eller åtminstone inte är vanligt förekommande.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av jawik:

Och du gjorde vad nu sa du?

sick burn


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

@Rydell1986: googla


signatur

P.L.U.R

Medlem

Toppen är alltså skottsäker, är det en kevlar topp?

Medlem
Skrivet av SorbP:

Såååå trailern har anspelning av män som lagar mat för att få ligga med en kvinna?

För det är vad en cook tease är.

Medlem

@Rydell1986: nu märker jag att jag stavat fel haha det förklarar förvirringen.


signatur

P.L.U.R

12
Skriv svar