Fem år gamla GTA V säljer bättre än färska titlar

Medlem

Köpt det 4 gggr. 2 ggr till 360 då mitt första ex gick sönder. sen till Xbox One, och sedermera förstås till PC ... Och jag ångrar mig av ett enda skäl. Att trots alla dessa spenderade pengar har vi inte fått ett enda jävla singleplayer storycontent DLC / Expansion, likt de traditionellt alltid släppt till sina spel. Känner mig totalt lurad som avskyr onlineläget.

Upptäckte nyligen GTA V RP servrar dock, vilket är bland de bästa som hänt i dagsläget

Medlem

@Rasmous: Köpte det när det kom ut till Xbox 360, spelade en hel del. Sen hade jag skaffat ett PS4 och ville ha GTA där då också.

Eftersom video redigeraren bara fanns till PC ett tag så ville jag skaffa det till PC också eftersom jag gjorde en hel del videos förr, men också för jag hade flest vänner som lirade på PC.

Medlem

Xbox 360/Xbox one och sen till PC lol bara kört single player


signatur

Mastercase5 pro. I7 6700k 4,8GHz .Z170 ASUS MAX Hero VIII. Kraken X62 . ASUS 1080ti Strix oc. 32Gb Corsair Vengeance LPX 3200MHz. Samsung 950 pro 256GB. EVGA SuperNova 850 G2.
AMD FX-8350 4,5GHz. Asus Sabertooth 990FX R2.0 . Asus GTX670 4Gb SLI. 16Gb Corsair Dominator Platinum 2400mhz. Samsung 840Pro 128GB

Medlem

GTA 5 är dock MYCKET bättre än vad de flesta nya spelen är..

Medlem

PS3
X360
PC (Digitalt)
PC (Digitalt)

Klarat det ca 20ggr sammanlagt.

köper hellre gta V en tredje gång än destiny eller battlefront..

Medlem

360-PC-ps4, ett spel som kommer hålla 5 år till. Konstanta uppdateringar såsom musik etc. världen känns ganska levande

Avstängd

Ett bra spel som säljer bättre än dåliga? Föga förvånande.

Avstängd

@GRiZZH4RD: Varför köpt två gånger på pc?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

@Rasmous

Har köpt det 4 gånger. Insane. Hehe. Först till PlayStation 3 år 2013, sedan till PlayStation 4 år 2014 sedan till PC år 2016 i fysisk utgåva. Sedan igen till PC år 2016 i digital utgåva via Steam då jag nyligen upptäckt just den plattformen som jag då absolut vill ha mitt bibliotek samlat i. Så 4 fucking times.
Jag är hedersmedlem hos R*.

Tja vafan, jag har köpt de 3 frösta fallout spelet 7 gånger + vardera så why not?

Avstängd

Tetris räknas inte, eftersom det dels är olika versioner och utgåvor (olika motorer etc) och dels för att det är bundled software í extremt många fall.

Räknar man legit så är inte Tetris med på top 30 mest sålda spel.

Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

Tetris räknas inte, eftersom det dels är olika versioner och utgåvor (olika motorer etc) och dels för att det är bundled software í extremt många fall.

Räknar man legit så är inte Tetris med på top 30 mest sålda spel.

Även Minecraft och GTA har varit bundlat så då får vi isf räkna bort de exemplaren med. Sen hur många det är vet jag ej.

Medlem

signatur

Det var detta...

12
Skriv svar