Fem år gamla GTA V säljer bättre än färska titlar

Robot
Fem år gamla GTA V säljer bättre än färska titlar

Fysiska GTA V går bättre än Destiny 2 och Battlefront II.

#grand-theft-auto-5, #rockstar-games, #stora-pengar


Medlem

Gosh I wonder why, bra spel måntro?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ni som köpt GTA flera gånger, varför? Olika konsoler eller samma?

Medlem

@Rasmous: Xbox 360. Sen PC.

Releasehästryttare

@Rasmous: De blir bannade för att de fuskar i online delen och måste köpa en ny kopia av spelet.

Medlem

Köpt 1 gång (PC) men äger det till PS3 också, vann det genom jobbet

Medlem

Det lönar sig att göra kvalitet spel och inte mjölka skiten ur dom när det går bra. kan ju tycka att dom andra utvecklarna borde ta efter.

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Ni som köpt GTA flera gånger, varför? Olika konsoler eller samma?

Först till PS3. Sen när spelet kom till PS4 var det svårt att motstå när de lagt till grejer som fps läge, fler djur, tätare trafik med fler bilar, Peyotefrön dvs att kunna bli till olika djur. Och bättre grafik överlag.

Medlem

Tack för svar.

Medlem

Xbox 360, Ps4 och sist PC. Spelar de flitigt fortfarande!


signatur
Medlem

@Rasmous

Har köpt det 4 gånger. Insane. Hehe. Först till PlayStation 3 år 2013, sedan till PlayStation 4 år 2014 sedan till PC år 2016 i fysisk utgåva. Sedan igen till PC år 2016 i digital utgåva via Steam då jag nyligen upptäckt just den plattformen som jag då absolut vill ha mitt bibliotek samlat i. Så 4 fucking times.
Jag är hedersmedlem hos R*.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Då kan vi glömma RDR2 till PC, iaf under ett bra tag. Rockstar mjölkar inte mängden spel, men dom mjölkar det enskilda spelet sen till max :P.

Medlem

Två gånger till 360 sen till xbone, har inte spelat det sedan jag körde igenom single player på xbone.
Jag trodde i min enfald att vi skulle få mer single player men tji fick jag.

Medlem

Köpt det två gånger. PS3 och PC.

Medlem

Äger det inte!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

@Rasmous: Först Xbox 360, sedan PC när det släpptes.

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Ni som köpt GTA flera gånger, varför? Olika konsoler eller samma?

PS3 vid release, fysisk utgåva till PC vid pc-släpp, Steam när det blev billigare.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Två gånger till 360 sen till xbone, har inte spelat det sedan jag körde igenom single player på xbone.
Jag trodde i min enfald att vi skulle få mer single player men tji fick jag.

Enligt IGN så kommer det till PC i år. Kolla deras video kavalkad om spel som släpps i år.


signatur

Det var detta...

Medlem

Köpte de till PS3 och fick det till pc av min sambo. Spelet är så bra att det är värt att äga två gånger. Ska det gnällas på återsläpp, kolla på bara på Skyrim...

Medlem

Köpt en gång, på Steam.

Medlem

Har fått 100% completion två gånger. En gång på PS3 och andra gången på min brors PS4.

Medlem

Köpte till PS3 vid release. Sen till PC för multiplayer.

Medlem

Sjukt. Det är inte ens lika bra som fyran eller San Andreas.

Medlem

Köpte det till xbox 360 och en gång till på pcn, konstigt nog känner jag mig inte alls lurad. Spelet är väl värt 2 genomspelningar (om inte mer) och med den grafiska uppdateringen och framför allt fps läget kändes det helt ok att köpa det två gånger och med tanke på att det verkar vara fler i denna tråden som gjort detsamma så kan jag inte se att dom ändra startegi för rdr 2. Och så länge det är lika välgjort som gta 5 så är jag helt ok med det, det finns betydligt värre spel att kasta sina pengar på.

Medlem

Jag har det på 360 som jag fick i present! Sedan köpte jag det på PC. Skaffade även en PS4 sen där jag skaffade det igen för det var skön tatt kunna sitta i vardagsrummet och köra på stor bildskärm!

Hoppas nästa GTA kommer i VR!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Steam då jag nyligen upptäckt just den plattformen

(⊙o⊙) ... ! (⊙.☉)7


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

@Zidious G: beredd att hålla med men alla gta är riktigt bra spel imo :h


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Varken äger eller har spelat GTA V. Varit på väg att köpa det flera gånger på rea men det har aldrig blivit av. Dock ingen brist på andra bra spel i mitt bibliotek direkt

Medlem

@Molotov: Ja absolut. Femman är hur bra som helst det med.

Medlem

Och jag har inte ens kört Gta 5 xD


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

12
Skriv svar