Rickeboy - Både med och utan commentary

Medlem
Rickeboy - Både med och utan commentary

Hej, jag har en YouTube-kanal som jag har haft i cirka 3 och ett halvt år. Just nu har jag tagit en paus med YouTube, men jag ska snart börja spela in till YouTube igen. Nu skulle jag vilja ha eran åsikt om min kanal: Vad är bra? Vad kunde jag förbättra?
Länken till min YouTube-kanal: https://m.youtube.com/channel/UCNdeDyQPE-4M3_k4pzolhIA

Medlem

Hej

Har tittat litet på din kanal och spanat på vilka typer av videos du skapat. Är inte själv en fantast av Euro Trucker osv men tyckte att du var engagerad och att dina videos flöt på bra. Man märker att du tycker om att spela spelet och att du vet vad du håller på med. Det är bra saker.

En grej som jag reagerade litet på var att du inte har några tydliga indelningar på din kanal. Dvs, alla dina videos är listade i samma flöde. Det gör det svårare att hitta saker om man inte specifikt går in under "Playlists".

Som en förstagångsbesökare känns det litet bökigt. Det hade varit enklare och tydligare om du hade en playlist med alla dina Euro Truck-videos, en med det material där du kör "Commentary" osv. Det är iaf mina funderingar.

Lycka till med din kanal.


signatur

Youtube: RC - Variety Gaming (Blandade spel)
Spotify: Spelfarsan med vänner (Podcast med spelfokus)

"Om man som politiker vill ha en vän, får man köpa en hund."

1
Skriv svar