Självlysande Sea of Thieves-kontroll får exklusivt DLC

Robot
Självlysande Sea of Thieves-kontroll får exklusivt DLC

Ett nytt, handfast sätt att lansera DLC på.

#dlc, #rare, #sea-of-thieves


Medlem

Höh, handfast.
Ser inga problem med det här så länge det bara kosmetiskt, vilket det verkar vara.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Ambassadör
Xbox

Är ute efter en till kontroll och Sea of Thieves står dessutom på listan så det här blir perfekt!


signatur

Jump in.

Medlem

Kan de bara hålla tafsarna borta från pay2win-prylar nu så kan det bli bra... Grymt snygg kontroller för övrigt, funderar på att köpa en även om jag inte spelar spelet.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Det hade inte varit dåligt med en lite mer specifik förklaring vad som är självlysande eller är det bara symbolen i mitten? Dosan var i mitt tycke rätt snygg men undrar om det är mer som lyser, t ex det gröna stänket över dosan?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av anon_119148:

Det hade inte varit dåligt med en lite mer specifik förklaring vad som är självlysande eller är det bara symbolen i mitten? Dosan var i mitt tycke rätt snygg men undrar om det är mer som lyser, t ex det gröna stänket över dosan?

Ska man gå efter beskrivningen så är det bara döskallen. Hursom redigt snygg.


signatur

Jump in.

Medlem

Ställer mig lite undrande förresten om hur mycket detta kommer påverka batteritiden. Alltså, förmodar att det är någon extra LED däri och det lär ju påverka. Hur mycket?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

@Mortaigne: Tack för svar!

@smuts: Nu är jag inte direkt någon expert men från det lilla jag vet om LED så är det väl att det ska dra oerhört lite ström så tror att skillnaden borde vara marginell men citera mig inte på detta, tack.

Medlem

@anon_119148: Oerhört lite är vi överens om, men jag tror ändå att det summerar till ett par minuter, åtminstone. Någon får gärna rätta mig.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

@smuts: Låt oss säga att det är 10-20 minuter mindre för sakens skull. Efter att ha googlat lite snabbt har jag läst både 12 timmar och 30 timmar, beroende på batteri och användning och extra tillbehör som headset. I det fallet så är väl ändå 10-20 minuter en rätt försumbar tid?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@smuts: Låt oss säga att det är 10-20 minuter mindre för sakens skull. Efter att ha googlat lite snabbt har jag läst både 12 timmar och 30 timmar, beroende på batteri och användning och extra tillbehör som headset. I det fallet så är väl ändå 10-20 minuter en rätt försumbar tid?

En LED kommer inte minska batteritiden med 10-20 minuter, tänk då vad vibratorn till exempel hade gjort för batteritiden

Väldigt försumbart, med andra ord.

Däremot så står det faktiskt självlysande, vilket brukar innebära att man använt en färg/material som lyser av sig självt i mörkret, likt visarna på analoga klockor ibland gör.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

@Dunder: Damn vilken miss! Men du har helt rätt, självlysande. Vet ej hur jag känner för det. Coolt på sätt och vis för då kanske allt det gröna (inkl stänket) kommer lysa men förmodligen kommer skallen lysa mycket svagare än om den var i något genomskinligt material och det var en LED bakom.

Ambassadör
Xbox

Vid närmare inspektion så är ju de laseretsade havstulpanerna en jäkligt cool detalj!

@anon_119148 Ja den är nog självlysande! Tror det är en bra idé då det kan vara väldigt distraherande med ett för starkt sken.


signatur

Jump in.

Medlem

Deltod i de senaste två Alpha testerna och kan säga.

Satan vad bra spel.. Tror PUBG kommer bli 2018 lira en kortis och Sea of Thieves kommer vara go to spelet om man vill ha äventyr med polarna!

Medlem

@anon_119148: Alltså, man skulle egentligen inte riktigt märka skillnaden när man sitter där och spelar. Förutom att man har en ganska grym handkontroll, så .... vafan.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det här spelet ser vi fram emot.här hemma.
Ungarna älskar pirates of the carribean och när dom fick se det här spelet så ville dom ha det direkt.
Så det blir 3ex här hemma och ett familjecrew


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tackar för detta inlägg!
En är beställd nu!

1
Skriv svar