Blizzard förklarar hur Firabat-Blaze funkar i Heroes of the Storm

Robot
Blizzard förklarar hur Firabat-Blaze funkar i Heroes of the Storm

Äntligen fick de användning av gamla trailers till Starcraft: Ghost.

#blizzard, #firebat, #heroes-of-the-storm


Medlem

Varför tror de att han skall nerfas om han nu inte är mycket till tank? Var inte "att vara en tank" hela grejen med bunker förmågan?

Keep in mind please - Jag har aldrig spelat HotS


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skägg.
10 Chambers

@Akronym: Tyvärr har det väl varit så att en del nya hjältar varit obalanserade, och därför nerfats.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: OK, förstår detta. Men det jag fortfarande undrar är varför en tank som inte är så mycket till tank skall nerfas?

Jag menar, balansändringar i all ära, men om han inte är mycket till tank så borde han väl snarare buffas. Eller?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Det kan vara så att han överpresterar på andra områden(som att göra skada) men underpresterar på sin faktiska roll, att tanka. Resultatet kan ju vara att han gör mycket skada samtidigt som han tål mer än andra dps hjältar. Inte kört gubben själv men har känt tidigare att det har varit en lite skum balans där ibland.

Skägg.
10 Chambers

@Akronym: två olika diskussioner Många anser att warriors bara ska vara tanks, och inte dps. Förstår inte riktigt detta då jag gärna spelar Anub eller Sonya med skadefokus. Plus det @dunnz sa.

Also, nu blev jag sugen att lira Hots igen.


signatur
Backloggens befriare

@Carl Johansson-Sundelius:
Det känns väl nästan så att det har blivit deras försäljningsplan. Ny hjälte släpps OP, kidsen måste ha den för den är så bra. Pengar byter ägare. Lagom till nästa gubbe nerfas hjälten och ny OP hjälte släpps.


signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers

@keffkebab: Så kommer en såndär tråkgubbe som jag och pepprar ihjäl dem med Raynor.


signatur
Backloggens befriare

@Carl Johansson-Sundelius: you and me both, you and me both


signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar