World of tanks blir modernt

Releasehästryttare
World of tanks blir modernt

Nu har Wargaming öppnat sina test servrar så en del av allmänheten får klämma och känna på de nya HD kartorna.

Spelet kommer när uppdateringen släpps (troligtvis december) bli det snyggaste tank spelet på marknaden då de bytt ut sin gamla motor de började göra spelet med 2008 till en ny

Från vad jag sett så är motorn grymt bra optimerad så du kan fortfarande köra det på en brödrost om man vill, men nu också i 4k upplösning om man har en värsting dator.

Source:
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/sandbox-hd-maps/

Och här är Quickybabys stream Vod från igår för er som vill se mer

Vet ej hur man lägger till en poll på Fz men för er som slutat spela wot kommer ni testa det igen när uppdateringen går live?

Medlem

Feta ändringar. "Nya vältandet" lär påverka framförallt lights rejält.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Releasehästryttare

@Kane:

Vet ej om det är värre än på live, lyckas välta min luchs typ vartannat game

Mer videos:

Medlem

Varit extrem lågoddsare för något mer wot, men kanske provar när det väl är implementerat.
Ser i alla fall riktigt rart ut.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Releasehästryttare

De gick ut med ny info idag att uppdateringen släpps i mars och varje bana skall nu ha sin egen musik och vi får 25+ omgjorda kartor i sin nya motor!

Även två NYA nationers tank träd skall komma 2018

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/2018-preview/

Medlem

Testade WoT när det var relativt nytt. Kunde knappt spawna förräns artilleritanksen mördade allt på banan.

Så nu kan man bli artillerirånmördad i HD istället? wooooo...

Releasehästryttare
Skrivet av Makkapakka:

Testade WoT när det var relativt nytt. Kunde knappt spawna förräns artilleritanksen mördade allt på banan.

Så nu kan man bli artillerirånmördad i HD istället? wooooo...

Spelade också för första gången för 4 år sen och körde bara runt 20 spel innan jag tröttnade på att bli oneshottad av en då amrekansk tank som gjorde mer skada per skott än vad någon tanks hp hade den mötte, så la ner det då och spelade warthunder i stället, men kom till baks till spelet förra året och spelet ha redan nu ändrats rejält, artilleri gör inte i närheten lika mycket skada de gjorde då.

Medlem
Skrivet av Devan:

Spelade också för första gången för 4 år sen och körde bara runt 20 spel innan jag tröttnade på att bli oneshottad av en då amrekansk tank som gjorde mer skada per skott än vad någon tanks hp hade den mötte, så la ner det då och spelade warthunder i stället, men kom till baks till spelet förra året och spelet ha redan nu ändrats rejält, artilleri gör inte i närheten lika mycket skada de gjorde då.

I stället för att bli one shottad av arty blir du långsamt dödad då de bara drog ner alphan men ökade rate of fire och splash dmg lika mycket. Plus att dom lade till en stun effect som gör att du knappt kan röra dig eller skjuta. Förr i tiden kunde du iaf undvika arty genom att inte stå still i öppen terräng. Kort och gott, spelet suger exakt lika mycket penis idag som för 4 år sedan, bara på ett annat sätt.

Releasehästryttare
Skrivet av IceDusT:

I stället för att bli one shottad av arty blir du långsamt dödad då det bara drog ner alphan men ökade rate of fire och splash dmg lika mycket. Plus att dom lade till en stun effect som gör att du knappt kan röra dig eller skjuta. Förr i tiden kunde du iaf undvika arty genom att inte stå still i öppen terräng. Kort och gott, spelet suger exakt lika mycket penis idag som för 4 år sedan, bara på ett annat sätt.

Förstår vad du menar, för folk som gillar långsamma tanks med mycket armor så är du ju ofta focus för artelleri, själv spelar jag minimum med heavy/td och håller mig till spg eller snabba light/med tanks så det är extremt ofta de inte kan träffa mig om man bara håller sig i rörelse och lär sig kartorna.

Releasehästryttare

"Bara" ~en månad kvar nu!

1
Skriv svar