Kräver Metal Gear Survive ständig internetuppkoppling?

Avstängd
Skrivet av nils45:

Vadå what, det är inte solid. Det är inte metal gear solid serien. Det är inte metal gear solid 6, det bara lånar lore. Kan du nåt mer om spel än det som står på boxen?

Medlem
Skrivet av Crankt:

Vadå what, det är inte solid. Det är inte metal gear solid serien. Det är inte metal gear solid 6, det bara lånar lore. Kan du nåt mer om spel än det som står på boxen?

Du verkar upprörd.

Medlem

@Crankt: Gäsp, folk vet exakt vad som hände, och vad konami gjorde.
Så vettifan vad du dillar om.

Jaja, bara en spinoff, en klick-bait är vad det är.

Finns gott om anledningar att vara irriterad på konami.
Färre för att sitta och beskydda dom, du får gärna ge några exempel för jag vet inga.

Avstängd

@Loltron:
Eeh nä.det vet du inte...
Var inte heller det jag pratade om, jag fick er bara att haja till då ni insåg att ni faktiskt inte diskuterar ett MGS spel nu. Finns bara 5 sådana, detta nya är inte ett Solid spel, utan en spinoff.
Just därför kan det bli helt fantastiskt, även om Hideo inte är med.

Just därför funkar det inte att whina på Konami, ni vet ingenting om spelet (typ) och det är ju knappast så att gamerz sitter med "heliga principer" och avstår från att köpa spel för att man tror att "företaget är dumt", som ni gör...

Avstängd

"beskydda". Tillåt mig hånlola

Medlem

@Crankt: Såg du inte senaste story trailern ? Var ju värre än om uwe boll hade regisserat.
En helt långsökt efterbliven spinoff. Ser inte poängen med "metal gear" delen i namnet eftersom storyn är så efterblivet dålig, spelet hade lika gärna kunnat heta "derp-survive".

I övrigt tycker jag inte att spelet ser roligt ut, ser ut som ett mgs v med tråkiga fiender som står stilla och har kristaller i skallen och basbyggande.
Mest av allt känns det som att "metal gear" delen bara handlar om att återanvända platser och modeller från tidigare spel, äkta latmask anda. Eller så är det endast för att jävlas med skaparen.
Ser ut som skräp och kommer vara skräp.

Haha, "hånlola" på du, det är ju beskydda du gör. Spelet ser ju as dåligt ut och inte lovande på någon punkt, en hädelse.
Som jag sa, en klick-bait. Konami vill bara krama en sista droppe ur fox-engine investeringen.

Tom michael bay kan göra mer inlevelsefull story.

Medlem

@nils45: jag ska vara ärlig jag är nog en köpare av detta spel. Alltid gillat typ sådana här spel. Är det fel det står metal Gear kanske men å andra sidan är spelet bra sen så är det ju okej. Om inte är det fel att smutskasta serien av spion thriller action stealth spel med cyber

12
Skriv svar