Rykte – Bad Company 3 blir nästa Battlefield-spel

Medlem
Skrivet av Crankt:

@monsterbenke: "skills" är irrelevant i spel

inte om du möter mig


signatur

//monster

Medlem

vietnam var klart bäst, men hardline var jävligt rolig action. köpte det direkt, men det dog ju ut snabbare än något modernt spel


signatur

//monster

Medlem

"Vilket scenario vill du ha nästa Battlefield i?"

Mja, vad sägs om kriget om de bästa platserna på Allsång på Skansen?

Medlem

De som röstar på Vietnamkrig, spelar ni ens WW1-2 eller Vietnam spel? Gamla krig sprutar ut av spelutvecklarna och många spel har väntköer och gameplay som får en att snabbt ledsna. Jag skulle gärna vilja se en ren uppföljare med BC2 anda med snöbanor och extrem destruction eller också en 2142 uppföljare då det spelet var ganska kul.

Medlem

@Sunic: Battlefield 1 släpptes 2016. Nästa år är det 2018. Så nej, det är inte som COD som släpper varje år.

Medlem
Skrivet av Crankt:

@baggso:
1. Förboka inte - varför inte? Får ju ibland massa nice extra gear och grejor
2. Vänta på reviews -? Varför? De har sällan rätt, jag vet bäst själv om spelen är bra, de lär ju köra både closed och open beta som vanligt. Testar ju där såklart
3. Är det ett re-skin på bf1? - va? Du verkar veta ganska lite om hur man gör spel. Skäms över den kommentaren....
4. EA(?!) - Du verkar inte ens veta att EA äger DICE? Så ja, det kommer att publiceras av EA, vet du vad skillnaden mellan produktion och publikation är?
5. Köp eller inte, 600kr är många öl - det är ca 8 öl på min krog, det dricker jag på 3 timmar, Detta spel kan ge mig 1000 timmar underhållning.

Fler funderingar? I bill quarterly

Var känsligt det där tydligen, vill bara uppmärksamma folk att vara medvetna kunder.
Vet du vad som är skillnaden på ett spel ifrån EA och ett en annan publikatör är? skäms över den kommentaren^^

Avstängd

@monsterbenke: "möter"? Vill du gå på date?

Avstängd

@baggso:
Du måste ju specifiera vilka spel du menar. Menar du om jag vet skillnaden mellan Dragon Age och Angry Birds? Ja det vet jag. Testa ett nytt bait!

Medlem
Medlem

Personligen tror jag att Dice fortfarande kan göra bra spel. Gillade till exempel BF1 en hel del även fast det hade sina brister. Det är för att EA sätter sina begränsningar och bestämmer hur det ska vara som nämnts ovanför. Förhoppningsvis får dom göra ''sin egen grej'' framöver och vi slipper allt lootbox trams.

Medlem

Skulle vilja se Kalla Kriget även om det inte är ett krig direkt. Men 60-70 tal sovjetiska kärnkraftverk som banor, eller Kuba för den delen.

SKS, M16, AK47 osv som vapen.

Blir väl rätt likt Vietnam isf men vill ha strider nån annan stans.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av Crankt:

@monsterbenke: "möter"? Vill du gå på date?

kanske om du är en jävligt fin tjejnörd. annars nöjer jag mig med att slakta dig i random spel


signatur

//monster

Gnällkuk
Skrivet av Dreijer:

Trettioåriga kriget utspelade sig under första halvan av 1600-talet, inte 1500-talet.

In all fairness så skrev han på engelska, kanske omedvetet men då blir ju 1600th century korrekt?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

In all fairness så skrev han på engelska, kanske omedvetet men då blir ju 1600th century korrekt?

16th century är 1500-talet.

Medlem

Inget Battlefield Falkland Islands denna gången heller...

Medlem

Hoppas går ju alltid.
BF2 och BC2 är det bästa som Dice spottat ur sig, därefter har det bara gått utför, så förhoppningarna är minst sagt svaga..

Gnällkuk
Skrivet av Dreijer:

16th century är 1500-talet.

Ja, jag läste fel jag trodde att han skrev 1600-talet när det var 1500-talet Tröttmössa


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Crankt:

@baggso:
Du måste ju specifiera vilka spel du menar. Menar du om jag vet skillnaden mellan Dragon Age och Angry Birds? Ja det vet jag. Testa ett nytt bait!

tror du vet mycket väl vad jag menar, men du söker någon sorts konflikt? bait? what?
Jag lägger ner detta ha det bra

Medlem

kommer vara passiv med plånbok tills efter launch oavsett, dels vill jag se om det är microtransactions, dels ifall spelet är trasigt, etc.

Dels har jag lovat mig själv att aldrig mer stödja EA. haha, listan fortsätter.
Desto mer jag tänker på det, desto mer kommer jag underfull med att dice måste göra något riktigt jävla häpnadsväckande och bra rakt igenom för att jag ska köpa det.

123
Skriv svar