Robot
Owlboy

Det tog nio år men pixelsnygga Owlboy flaxar redan stolt på samma höjd som andra indieklassiker.

#d-pad-studio, #owlboy


Medlem
Owlboy

"tog nio på sig" Nio vad?

Gnällkuk
Skrivet av Denglade:

"tog nio på sig" Nio vad?

År, det föll nog bort


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kollat streamers spela det och spelet är inte för mig men kul att det går hem hos folk..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Köpte direkt efter att jag läste recensionen
Bra Recension!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Satte det på önskelistan direkt.

Medlem

Bara hisnande... endast vid FZ:s vrål eller toksnygg överväger man köp.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Själv tycker jag inte det är värt 5/5 då spelet är jättelätt, dåliga pussel och ingen speciell story precis. Den kommer inte med något nytt precis. Väldigt svårt att ta mig och fortsätta spela.

Medlem

Brukar inte vara så mycket för moderna retro-pixliga spel, men detta såg riktigt fräsigt ut, och musiken sen.

Medlem

Visst, det är snyggt och så. Men inge märkvärdigt som man inte gjort innan

KoP
Medlem

Nu är det bara vänta tills det släpps på konsol också, så kan dom sälja några fler ex.

Inaktiv

Nu har jag inte spelat detta men känns som ett väldigt snyggt, välbyggt och polerat spel byggt på en kanske inte så 100-procentig idé.

Medlem

Har inte varit särskilt imponerad av det jag sett när spelet streamats, verkar vara ytterligare överhypat indieskräp.

Medlem

Väldigt snyggt, bra musik, men väldigt enkelt, medioker story och ganska repetitivt. Här är ännu en review:

Medlem

haha jag läste "idioten magnus uggla" .. innan jag såg att det står idolen.

Medlem

Snyggt, charmigt o.s.v men spelet är LÅNGT ifrån en 5/5. Faktum är det är en av de sämre metroidvania spelet jag spelat i år.

Spelet saknar mer eller mindre utmaning i någon form och tidvis bara irriterande spelmoment, men ja vackert är det men bara det gör inte ett spel.

Finns många bättre Metroidvania spel som har släppts senaste 1-2 åren som är mer värt att kolla in en detta.

Medlem

Den onödiga retro-pixel-stilen får gärna dö ut, helst för flera år sedan.

Medlem
Skrivet av Pinnen:

Den onödiga retro-pixel-stilen får gärna dö ut, helst för flera år sedan.

This.

1
Skriv svar