Rapportera svinigt beteende i Rainbow Six: Siege

Robot
Rapportera svinigt beteende i Rainbow Six: Siege

Ubisoft testar metoder för att dämpa hatiska kommentarer.

#rainbow-six-siege, #ubisoft


Medlem

Varför är det så svårt att ha en "Battle Recorder" i dagens läge... Fanns till och med till Battlefield 2...

Medlem

Började nyss spela detta. Det är riktigt förbannat roligt! Vet inte hur jag lyckats missa det så länge.

På ranked, på högre nivåer (Jag är Gold II) så är det inte så mycket problem. Folk är väldigt duktiga på att kommunicera och fokuserade på att vinna.

I Casual däremot, och nere på Copper och Silver kan jag tänka mig att det är en riktig shitshow.

Medlem

Tröttnade på Siege eftersom folk betedde sig som idioter hela tiden, TKade och liknande. Avinstallerade så fort jag blev klara med alla achievements på XB1.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Nimr0d:

Tröttnade på Siege eftersom folk betedde sig som idioter hela tiden, TKade och liknande. Avinstallerade så fort jag blev klara med alla achievements på XB1.

Häftigt hur vi två har så olika upplevelser av samma spel

Har nog lite med platform (PC här) och rank att göra.

Medlem

Välbehövt! Älskar spelet, men tyvärr så är det på tok för mycket folk som vräker ur sig rätt sjuka grejer när man spelar.

Medlem

Det är faktiskt jäkligt nice, men jag stör mig på att ingen i min omkrets spelar det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Möter jävligt ofta på sistone. Folk säger att man är cp och dum i huvudet på voicechat. Och då det enda man gjort är att säga "hello guys" i början av matchen.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Sjukt kul spel. Fortfarande bugging men det går framåt.
ibland är det riktiga svin som spelar men mest är det helt underbara idioter.
Fast som småbarnsförälder så spelar jag nästan bara casual.

1
Skriv svar