The Witcher 3 "Enhanced Edition" förändrar spelets strider i grunden

Robot
The Witcher 3 "Enhanced Edition" förändrar spelets strider i grunden

Den redan ambitiösa modden får fler uppdateringar.

#cd-projekt, #the-witcher-3


Medlem

Intressant! Ni som lirat igenom hela W3, skulle ni rekommendera denna mod första gången man lirar spelet? (Ja, jag skäms.. inte spelat det ännu även fast jag älska 1:an och 2:an!)

Medlem

Kanske kan va intressant, var för mig en av dom stora anledningarna att jag inte spelade ut spelet. Jag tycker stridssystemet/rörelserna är klumpiga.

Medlem

ja den är rekommenderad, hela spelet är grymt. striderna kräver så perfekt timing som möjligt bara, men jo kan vara lite snurrigt, man behöver skill på svårare nivåerna


signatur

//monster

Medlem

Attans. Nyhetsrubriken fick mig att tro att spelet skulle få en "officiell" uppdatering i stil med de två första spelen i serien


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

@marsson90: känns lite tidigt än va? Spelet får ju fortfarande uppdateringar och är dessutom ett av de snyggaste spelen denna gen.

Medlem

Tyckte alltid det var lite ... vad ska man säga, "railshooter"-varning på striderna i Witcher 3. Eller rail-melee då. Att man automatiskt styrdes in i en predestinerad cirkeldans som sällan kunde sluta med ens eget nederlag. Ändrar det här på det?

Medlem

@zevile: utan att ha testat moddet skulle jag dock säga att du ska spela spelet som det är. Och du.. du har ett härligt äventyr framför dig! Njut! 👍


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av zevile:

Intressant! Ni som lirat igenom hela W3, skulle ni rekommendera denna mod första gången man lirar spelet? (Ja, jag skäms.. inte spelat det ännu även fast jag älska 1:an och 2:an!)

Jag skulle spela spelet som det är först. Första genomspelningen är det utmanande nog med det befintliga systemet.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Kanske får testa igen då. Stridssystemet har gjort att jag lagt av efter flera försök 10-20 timmar in i spelet. Det är bara för... menlöst för att kännas roligt.

Medlem

Måste man vara betalande medlem på nexusmods för att ladda ner detta?

Inaktiv

@legendofkarl: det verkar inte som det

Medlem

@legendofkarl: nej, du behöver bara göra ett konto (behövs bara för större mod)

1
Skriv svar