Valkyria Chronicles 4 tillkännagivet

Robot
Valkyria Chronicles 4 tillkännagivet

Det alternativa kriget återvänder till stationära konsoler.

#sega, #valkyria-chronicles-4, #valkyria-revolution


Medlem

Äntligen! Detta skall firas!

Medlem

Gillade ettan, har inte spelat dom två andra spelen. Dock hoppas jag innerligt på att dom ändrar belöningssystemet i slutet av varje uppdrag. Blev bara en hetsjakt på att klara det på så få turer som möjligt. Hade ju varit kul att få göra lite som man vill.

Klart man kan ändå men då fick man inte något speciellt för det

Medlem

Kan ju bli hur bra som helst om det är något som första spelet och inte dess ganska mediokra uppföljare på PSP och den senaste. Gillade VC2 lite så där, kan inte uttrycka mig över 3:an så värst mycket då den aldrig kom hit. Men jag älskar första spelet.

Ser ut som de går tillbaks i både grafikstil och annat fast lite modernare. Tillbaks till Turned Based Strategy och canvas vattenfärgad grafik.

Finns för övrigt en trailer ute på youtube om någon undrar.

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Kan ju bli hur bra som helst om det är något som första spelet och inte dess ganska mediokra uppföljare på PSP och den senaste. Gillade VC2 lite så där, kan inte uttrycka mig över 3:an så värst mycket då den aldrig kom hit. Men jag älskar första spelet.

Ser ut som de går tillbaks i både grafikstil och annat fast lite modernare. Tillbaks till Turned Based Strategy och canvas vattenfärgad grafik.

Finns för övrigt en trailer ute på youtube om någon undrar.

Trean kan köpas på import och patchas med en fan translation patch. Jag tyckte det var klart bättre än VC2.

Medlem

Hade helt missat att del två och tre fanns.

Herr rygg
Skrivet av kebbe:

Hade helt missat att del två och tre fanns.

Tvåan visste jag fanns, däremot trean hade jag inte heller en aning om fanns:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Trean kan köpas på import och patchas med en fan translation patch. Jag tyckte det var klart bättre än VC2.

Det var ju trevligt, men jag kommer aldrig importera det.
(mest för att min PSP inte fungerar så jävla bra längre haha och det är säkert väldigt dryt)

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Det var ju trevligt, men jag kommer aldrig importera det.
(mest för att min PSP inte fungerar så jävla bra längre haha och det är säkert väldigt dryt)

Om VC4 säljer bra så ökar chansen att de kör en remaster och släpper VC2 och VC3 på moderna platformar. Även om det bara blir digitalt.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Om VC4 säljer bra så ökar chansen att de kör en remaster och släpper VC2 och VC3 på moderna platformar. Även om det bara blir digitalt.

Hellre digitalt än inget.

1
Skriv svar