Ghost Recons PvP-läge får en stor ny uppdatering

Robot
Ghost Recons PvP-läge får en stor ny uppdatering

Förbättringar, nytt spelläge och en ny klass.

#ghost-recon, #ubisoft


Medlem

Konstigt att det här inte har fått battle royale än.

Medlem

Jag önskar man kunde gå upp i level när man bara spelar med polare dock.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@BoZo: Jag hoppas verkligen de inte lägger in det. Med tanke på alla buskar du kan gömma dig i så skulle det nog bli lite camping-galore-deluxe.
Fortfarande rätt besvärligt i Ghost War-läget att hitta folk som gömmer sig i buskar.

Annars trivs jag i Ghost War, tycker de har fått till det ganska bra.
Matcherna blir dock väldigt korta (max 3 rundor), men då hinner man med många matcher på kort tid.
Nya Uplink är dock lite sisådär. Inte direkt stor skillnad mot vanliga läget förutom att man knappt har nån chans alls om man skulle vara sista överlevande i ena laget.
Synd dock att de inte lyckats locka fler spelare. Tror jag sett som flest runt 800 aktiva spelare en bra dag. Annars kring 300.
Under den fria helgen var det mer runt 2-3000 spelare, tyvärr var PvP så obalanserat då, så dom flesta hoppade nog av direkt.
Hoppas de kör en till fri helg snart efter lite fler balanseringar gjorts.

Medlem
Skrivet av Amelek:

@BoZo: Jag hoppas verkligen de inte lägger in det. Med tanke på alla buskar du kan gömma dig i så skulle det nog bli lite camping-galore-deluxe.
Fortfarande rätt besvärligt i Ghost War-läget att hitta folk som gömmer sig i buskar.

Är redan camping deluxe. Alla gömmer sig bakom hörn, stenar eller fönster i flesta battle royal. Enda gången man tvingas röra på sig är när zonen blir mindre eller när man måste leta vapen. Skulle bli samma i Ghost där du inte kan sitta speciellt länge i en buske om den är utanför zonen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Testade det när det kom. Camping deluxe var det enda jag märkte. Kan inte ha ett sånt spelarläge i ett sånt spel imo. Måste vara nått planta bomb eller liknande.

Inaktiv

@marcus8958: Därför man spelar FPP i PUBG. 100 gånger roligare i mitt tycke så slipper man att nån står osynlig bakom en vägg men har ögon på dig.

1
Skriv svar