Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tänker alltid på det när jag ser dom där blåa skyltarna "Gående hänvisas till andra sidan". Om man skulle byta ut Gå mot Dö.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

Tänker alltid på det när jag ser dom där blåa skyltarna "Gående hänvisas till andra sidan". Om man skulle byta ut Gå mot Dö.

Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Väl spenderade 18 minuter och 31 sekunder, i alla fall som jag ser det om ni som jag missat denna


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Detta är komedi på hög nivå
Youtube


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Denna är också skitrolig

Sju Dåliga Förlorare


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skägg.
10 Chambers
Stora humortråden

Jag tror vi hade en stor humortråd en gång i tiden, men kan inte hitta den. Så skapade en ny. Här kan man skriva om det senaste flabbet, skrattet eller fnisset man stöter på, så att andra kan få skratta lite. Jag hittade till exempel det här Twitter-kontot och jag har skrockat gott!

https://twitter.com/dog_feelings/status/922458516547407873

"gooooob morning. it is raining. but the human. was late for work. so i didn’t. have time. to jump. in the puddles. don’t worry though. later today. those puddles. won’t know. what hit em"


signatur
Medlem

Sök på "blyat on the road" på youtube. Helt fantastisk underhållning. Reservdelsbranschen för Lada går nog rätt bra skulle jag tro

Och det går inte att inte undra hur deras körkortstester går till


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

du tror inte folk blir kränkta nuförtiden med en humor tråd ?

Medlem
Skrivet av MusseÖL:

du tror inte folk blir kränkta nuförtiden med en humor tråd ?

Nej det tror jag inte, allt är roligt!
https://i.imgur.com/ZgDHZnQ.gifv

Inaktiv

Nu kan det här låta som någon sorts förolämpning eller diss men det är det verkligen inte men ibland måste man påminna sig om att vi människor är väldigt olika (vilket är bra) och har väldigt olika humor. När jag läste hundens tankar kände jag som när jag såg något samlingklipp med Stefan & Krister på Youtube; ingenting alls bara att den typen av humor kändes oerhört främmande eller avlägset från min.

Med det sagt är det skönt i en mer vuxen ålder att vi flesta kan acceptera varandras smak även om man inte känner likadant, kontra de yngre åren när t ex musiksmak var något som många spottade på om den inte överensstämde med sig egen. "[Valfri genre här] ÄR HELT VÄRDELÖST HUR *** KAN FOLK LYSSNA PÅ SÅNT?"

Kul initiativ att (re)starta denna tråd, kommer kika in här till och från för att se vad som erbjuds. Har tyvärr inget eget bidrag i skrivande stund men kommer nog slänga in någon sunkig meme så folk kan pissa på min humor

Skägg.
10 Chambers

Gårdagens Grotesco, om föräldramötet, träffade sjukt rätt om man någonsin deltagit i ett sådant.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Vilken är den mest lysande känslan? #pappaskämt


signatur
Inaktiv

@Carl Johansson-Sundelius: ny säsong?

Såg någon länka denna i nyheten om Injustice 2 och det drog faktiskt ordentligt i smilbanden på mig https://youtu.be/MrYtqmjsIOw

Skägg.
10 Chambers

@anon_119148: Ja, det var andra avsnittet mu tror jag.


signatur
Medlem

Dra vitsar nuförtiden går ju inte

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=FSPXIMCAYW0

Den här gjorde Gösta på en enda tagning.......l

Avstängd

5 klassiker som jag alltid återvänder till om jag vill skratta.

Komiske Ali eller Bagdad Bob som han kallades var Iraks informationsminister under Irakkriget. Han var en stor lögnare, påstådd Amerikanerna misslyckade att inta Bagdad och att de skjuter på varandra.

Benny Lava av Buffalax, musik video från Indien med fejk översättning.

Benny Lava 3.0 - Take it easy, en till musik video från Indien med fejk översättning.

USA soldater tränar afghaner som för söker göra jumping jacks

Faceroll, nuff said.

Medlem

Förskte hitta när Zulg dängde amerikanen, glömmer jämt vad idioten heter, Zulg ska lämna över en IKEA musmatta, med sin signatur på.

Han dängde fatal1ty kraftigt, och vill lämna över en signad musmatta, fatality hade gjort det förut, men vägrade ta emot zulgs musmatta

Medlem

Vad som händer när man låter en algoritm läsa in alla Harry Potter-böcker och sedan skriva ett eget kapitel baserat på det:

http://botnik.org/content/harry-potter.html


signatur

Burn in the light.

Releasehästryttare
Medlem

Hvis ikke dere har hørt om Explosm's Cyanide & Happiness før (tegneseriestripe):

Her er nyttårs stripa for 2018, som viser de to heltene som hvert år reiser tilbake i tid og møter seg selv. En kan se på brillene dems at de kommer fra år '3000'.

http://explosm.net/comics/4811/

Skägg.
10 Chambers

@Devan: Älskar Poesi för fiskar, ska bli intressant att se hur deras långfilm blir.


signatur
Skägg.
10 Chambers

@Decoman: ont-i-hjärtat-roligt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gårdagens Grotesco, om föräldramötet, träffade sjukt rätt om man någonsin deltagit i ett sådant.

Brukar klassföräldrarna ta hand om liken efter era möten också?

Medlem
Skriv svar