Quiz – vanilj-World of Warcraft

Medlem

9/10, matten gick inte hela vägen på datum frågan. Haft en lång dag av 3D modellering.

Ser fram emot att köra Battle for Azeroth... inte ett dugg hypad över Classic.

Medlem

6/10, men började inte köra förrän mitten av TBC och slutade mot slutet av wotlk.

Medlem

9/10 ^_^
Har nog kvar mitt mail med login till betan.

Medlem

7/10 var ju ok med tanke att jag provspelat WoW typ en vecka...

Medlem

8/10 och jag spelade det 2005...

Medlem

10/10 Korrekta svar!
Tryck upp en tröja med texten "Jag har varvat World of Warcraft".

7/10 Korrekta svar!
bommade de tre sista frågorna


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

8/10, Svårare än väntat!

Vem tusan kan det riktiga namnet på stackars Leroy Jenkins exempelvis?

Medlem

Det känns som frågorna är ställda av någon som inte spelat wow på riktigt. Väldigt få frågor om själva innehållet i spelet.

Medlem
Medlem

10/10 2ez


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Nästan ingen utav frågorna har ju ens med vanilla och göra utan frågor du kan googla dig fram eller som har och göra med tv shows, inte en pve world first fråga, inte ens en fråga om någon ability som vart annorlunda eller hur den fungerade.

och inte ens en fråga om viken boss som tog längst tid för guilder att döda efter release.

M.m

Medlem

10/10 Korrekta svar!
Tryck upp en tröja med texten "Jag har varvat World of Warcraft".

Avstängd
Skrivet av Rabieskorv:

10/10 Korrekta svar!
Tryck upp en tröja med texten "Jag har varvat World of Warcraft".

Blir det på 7/10 med som jag fick!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

9/10. Blev bara lvl 24 dock.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

8/10. Har aldrig spelat spelet.... Säger mig att frågorna knappt handlade om spelet.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

10/10, googlade dock två frågor.

Jag kände till både GY rushen och Leroy Jenkins då de blev hot news när de hände, men att veta vem som var bakom dessa fenomen är som att veta vem som var andra personen på månen, något jag inte kan trots att jag hört namnet minst ett dussin gånger, det är inte det mest intressanta så det fastnar inte.

Och där är lite problemet med denna quiz, de kretsar kring popkultur, det som letade sig ut ur WoW, och har i stort sett inget med spelet i sig självt att göra. Frågor som hur många UBRS var avsett för vid launch, hur många vakter som fanns som brydde sig om gankers på taken, och var man kunde hitta neutrala AH nånstans är väl lite bättre frågor centrerade kring själva spelet, och inte spelarna.

Medlem

@Raphaei: Andra personen att gå på månen var svensk, så det borde du veta.

Medlem

8/10, har aldrig spelat men har många kompisar som gör.

12
Skriv svar