Helgdiskussion: Vad spelar du i helgen?

Medlem

AC Origins (PC), PUBG (PC), NHL18 (XB1)...och testar lite Forts kanske om man hinner...

Medlem

Destiny 2! På PC

Medlem

Sambon är på någon kurs så har jag tur hinner jag med några svängar WoT efter att jag har fått ungen i säng.
Inte så glamoröst spelande kanske...

Medlem

Horizon zero dawn. Mitt favorit spel för 2017.

Medlem

Kommer lira Eve Online varvat med overwatch och C&C 3 Kanes wrath och lite stellaris med star trek modden deep horizon också

phi
Medlem

Quake Champions.

Medlem

Wolfenstein II såklart! Om jag har tid tänkte jag påbörja antigen South Park eller Assassins Creed Origins också.

Medlem

Yes! RPS-favorit. 😊
Massa Rocket League och CSGO.
Lite PUBG och om jag vågar lite Witcher 3.

Medlem

Totalwar Warhammer 2 mortal empires kampanj!

Medlem

Horizon zero dawn.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Elite Dangerous och titta på streams samtidigt.

Medlem

Varvar Destiny 2 med League of legendssamt npgon timme Sea of theives, seriöst är grinden mellan 20 till light lvl 260 helt ärligt ett av de tråkigaste och långdragna äventyr jag vart med om i ett spel. Känns om väntan till nästa The Division gobal event är för lång bort för att jag skall trivas som gamer den senaste veckan.

Medlem

Escape From Tarkov.
Ny patch imorse, och dags att levla upp och göra quests igen!
Har så sjukt roligt.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Jag å grabben har lirat igenom Mario Odyssey, nu ska vi försöka hitta allt smått å gott som man missat
Sjukt kul spel för övrigt.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Klarade Uncharted 2 äntligen på hard. Nu Wolfenstein II och lite Grand Turismo.
Blir mer och mer PS4. Sitter hela dagen framför PC för jobbet, orkar inte med min egen PC. Kanske dags att flytta tillbaka den till vardagsrummet

Medlem

Heroes III eller Heroes VI. Gillar 6:an en hel del faktiskt även om den inte har samma djup som 3:an.

Försökt att sätta mig ned med nya total war warhammer 2 men många gånger känt att Heroes är så mycket lättare att bara starta upp och köra.. bara en runda till..

Medlem

Destiny 2 och AssCreed på PC
Och flaskan på puben.

Medlem

Mario Odyssé Destiny 2 MGSV och slutet på Horizon Zero Dawn. Wolfenstine 2 får nog vänta en tid men gillade 1an så det blir garanterat ett köp. Frågan är nog mer om det blir före eller efter ett köp av senaste South Park spelet!

12
Skriv svar