Star Wars: Battlefront II:s ingame-valuta har fått ett pris

Medlem

Nice, var ju inte så farligt. Dags att ta fram plånboken!

Medlem

@Alexraptor: Håller med - jag återvänder än idag till 2142 via Revive bara för att känslan är så otroligt bra. Lätt att skapa team och sammarbeta med folk du aldrig träffat förr och upplåsning av vapen och annat var tid och skicklighet, inte PtW.

Snälla Dice - tillbaka till rötterna, varför förlorade ni känslan för bra spelmekanik? (ok, vi vet alla svaret på den frågan - men ändå...)

Avstängd

Kommer nog köpa alla bra vapen direkt iallafall

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

@Alexraptor: Håller med - jag återvänder än idag till 2142 via Revive bara för att känslan är så otroligt bra. Lätt att skapa team och sammarbeta med folk du aldrig träffat förr och upplåsning av vapen och annat var tid och skicklighet, inte PtW.

Snälla Dice - tillbaka till rötterna, varför förlorade ni känslan för bra spelmekanik? (ok, vi vet alla svaret på den frågan - men ändå...)

2142 är ett fantastiskt spel, men kommer ni ihåg att man försökte införa reklam på reklam tavlor i spelet som de senare backade på och som vid släppet endast visade annat efter spelar storm.
https://www.neowin.net/news/battlefield-2142-in-game-ads-clar...

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Avstängd
Skrivet av cb99:

2142 är ett fantastiskt spel, men kommer ni ihåg att man försökte införa reklam på reklam tavlor i spelet som de senare backade på och som vid släppet endast visade annat efter spelar storm.
https://www.neowin.net/news/battlefield-2142-in-game-ads-clar...

-cb99

De togs bort av andra anledningar. Det var inte "spelarstorm" som gjorde det, men spelare gillar att ta cred för ändringar som spelutvecklare gör

Medlem
Skrivet av Crankt:

De togs bort av andra anledningar. Det var inte "spelarstorm" som gjorde det, men spelare gillar att ta cred för ändringar som spelutvecklare gör

Vilka?
Källa?

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Avstängd
Skrivet av cb99:

Vilka?
Källa?

-cb99

Jag är källan. Orkar inte gå in på detaljerna men det var både tekniska anledningar, samt legal. Dessutom ville inte leveldesigners ens ha dem på banorna.

Så det var inte konsumenterna som bestämde detta, okej?

Medlem
Skrivet av Crankt:

Jag är källan. Orkar inte gå in på detaljerna men det var både tekniska anledningar, samt legal. Dessutom ville inte leveldesigners ens ha dem på banorna.

Så det var inte konsumenterna som bestämde detta, okej?

Jadu,
och jag har en tomt med havsutsikt mitt i sahara billigt........

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Avstängd
Skrivet av cb99:

Jadu,
och jag har en tomt med havsutsikt mitt i sahara billigt........

-cb99

Va??

Gnällkuk
Skrivet av magma:

Funderar på Origin-access. Läste att du kör en sådan prenumeration. Är det värt?

Ja, jag tycker faktiskt det är ganska värt det... fast, det blir ju som vanligt att man har massa spel som man ska spela, men som man inte kommer för sig att spela

https://www.origin.com/swe/en-us/store/origin-access/vault-ga...

Vad som du får just nu.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

123
Skriv svar