Battlegrounds spränger 15-miljonersvallen

Robot
Battlegrounds spränger 15-miljonersvallen

Har du slängt pengar på spelet? Rösta i nyheten.

#battlegrounds, #pubg, #steam


Medlem

Vi behöver ny bana!

Medlem

Fått in så mycket pengar och fortfarande ostabila servrar samt EN KARTA!
Pinsamt ärligt talat.

Och ändå fortsätter jag spela det


signatur
Medlem

Ni har verkligen gjort en copy-paste spallt om Minecraft-referensen va? Den är med i varje PUBG nyhet

Medlem

När spelet väl lämnar early access lär nog en överväldigande majoritet av spelarna ha övergett det. Om det ens kommer så långt i utvecklingen.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Dags för ny karta.

Medlem

Spelade rätt aktivt i början men har lessnat lite på banan. Låter det vila ett tag tills nya banor och funktioner kommer. Men vilket jävla adrenalin detta spel gav i början, man blev ju livrädd så fort man hamnade i skjutavstånd till någon, för att inte tala om en top 5 placering, då hoppade ju hjärtan nästan ut bröstkorgen. Aldrig riktigt fått samma känsla för något spel tidigare.

Medlem
Skrivet av snubben:

Spelade rätt aktivt i början men har lessnat lite på banan. Låter det vila ett tag tills nya banor och funktioner kommer. Men vilket jävla adrenalin detta spel gav i början, man blev ju livrädd så fort man hamnade i skjutavstånd till någon, för att inte tala om en top 5 placering, då hoppade ju hjärtan nästan ut bröstkorgen. Aldrig riktigt fått samma känsla för något spel tidigare.

Håller med till 100%
Men jag va med om så många saker i detta spel som gjorde att jag till sist tröttna.
Så när det väl släpps och förhoppningsvis är färdigt ja då kanske man ger sig ut igen

Medlem

Det va ett kul spel, extremt över hypat men bra underhållning några veckor.
Nu när leaderboarden är låst och cheaters runt vartannat hörn finns inte mycket mening med att ens försöka vinna.

1
Skriv svar