Rykte – The Last of Us Part II släpps om två år

Robot
Rykte – The Last of Us Part II släpps om två år

Spelets kompositör sjunger ut. Eller skämtar han bara?

#naughty-dog, #playstation-4, #the-last-of-us-part-2


Medlem

Bra. Då har jag eventuellt två år på mig att klara det första spelet.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Bra. Då har jag eventuellt två år på mig att klara det första spelet.

Vad väntar du på? Det är ett mästerverk.

Medlem

Kul att Santaolalla är kvar <3

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Vad väntar du på? Det är ett mästerverk.

Jag vet inte. Jag försöker hinna med Uncharted också. Och Metal Gear Solid 5. Och BioShock samlingen. Och Darksiders 1 och 2. Och Nioh. Och Titanfall 2. Och Prey. Så många, spel så lite tid


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag vet inte. Jag försöker hinna med Uncharted också. Och Metal Gear Solid 5. Och BioShock samlingen. Och Darksiders 1 och 2. Och Nioh. Och Titanfall 2. Och Prey. Så många, spel så lite tid

Haha, även jag har Uncharted 2-3 och Bioshock 1-2 remastered kvar.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Haha, även jag har Uncharted 2-3 och Bioshock 1-2 remastered kvar.

Haha fördelen med att ligga lite efter är att man kan köpa typ allt på rea Och därmed utöka sin spelsamling och hamna ännu mer efter...


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Haha fördelen med att ligga lite efter är att man kan köpa typ allt på rea Och därmed utöka sin spelsamling och hamna ännu mer efter...

Exakt så.

Medlem

Synd att de utannonserat det så pass tidigt då. Det blir en tung väntan. Ska bli sjukt spännande att få se hur ett The Last of Us spel till denna generation konsoler kommer se ut. Naughty Dog är ju kungar på grafik i lyx. Vid sidan av story o gameplay.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

fan då hinner ju nästan PS5 komma ut om 2 år

Medlem

@SWEBarb: What if! Det kommer till ps5 då... DUN DUN DUN!

Fragtjuv

Ja. Det blir väl ett av de sista storspelen till PS4 då.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

1
Skriv svar