Vi får nog se en World of Warcraft-expansion på Blizzcon

Robot
Vi får nog se en World of Warcraft-expansion på Blizzcon
Avstängd

Kul, men väntat. De flesta trodde och hoppades på ett tillkännagivande redan under Gamescom, men istället levererade Blizzard ingenting öht.

Att xpack 7 announceas på blizzcon är mer eller mindre ett måste.

Medlem

Kanske kan vara något åt detta hållet
"[...] can't wait to tell everybody that we're finishing World of Warcraft 1 with an epic campaign." *hint* *hint*
Nah men hade gärna sett lite old gods återkomma till WoW, kanske någonting med titanen Azeroth själv att göra? Möjligtvis drar de in Azeroth i konflikten mot Sargeras för att döda honom till slut då Azeroth själv är en oerhört stark men sovande titan, de kanske använder hennes krafter medans hon sover för att åstadkomma något.

Medlem

Tråkigt att det inte blir något nytt till Diablo. Men väntat.

Medlem

@MrPeters: Låter som ett tänkbart scenario då de verkligen börjat knyta ihop säcken nu. Efter sargeras så finns det ju egentligen bara "The Void" kvar som en tänkbar fiende, vilket inte kan besegras då det skulle rubba balansen av allting. Kan inte föreställa mig att de skulle hitta på någon ny skurk/fiende heller. Ifall inte Legion kan leverera ett slut på WoW så lär det vara nära...dags att släppa WoW2 nu ffs!

Medlem

Ge mig Warcraft 3 + TFT expansionen i remaster version! Jag förbokat direkt för fan! Snälla!

Sen om något år får Blizz banne mig släppa ett Warcraft 4 med Night Elves, Humans, Orcs, Scourge och Burning Legion eller Void Lords som en 5:e ras!

Det är nog min högsta dröm inom spelvärlden.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Warcraft 4 hade varit guld.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas på att de säger att de lägger ner WoW helt istället så jag får friheten tillbaka!

Releasehästryttare

De kommer visa upp nästa heartstone expantion då, den skall ju släppas i december

Medlem

En ny WoW-expansion.

Nyfiken? Visst.
Sugen? Inte det minsta.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Tråkigt att det inte blir något nytt till Diablo. Men väntat.

Samtidigt säger de ändå att det är saker på gång för Diablo, bara inte just nu.

"This year, we want to give you a heads-up that while Diablo will be on the show floor, we won’t be making any new Diablo announcements. There will be a time for that at some point in the future, but that time is not now."

Medlem

dom arbetar på två andra spel med! och åtminstånde kommer ett revealas under blizzcon!

ett är ett FPS spel och ett är ett mobil spel.

Avstängd

Slutade för ett par expansioner sen. Hörde att alla kan få legendarys nu i senaste? I så fall suger det ju rejält, wow var som roligast i vanilla och har blivit sämre och sämre sen.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

dom arbetar på två andra spel med! och åtminstånde kommer ett revealas under blizzcon!

ett är ett FPS spel och ett är ett mobil spel.

Känner till att dom jobbar på ett eller två mobilspel. Dock vet jag inget om fps. Vad är det för info som är sagd gällande ett fps-spel? Hur vet vi att ett av dom kommer revealas under blizzcon?

Medlem
Inget nytt om Diablo heller i årets blizzcon :-(

"Hey everyone,

BlizzCon draws near, and we wanted to give you an update about Diablo’s presence at the show. Last year at BlizzCon, we kicked off Diablo’s 20th anniversary by announcing the old-school cathedral dungeon (if you missed that the first time around, it’s coming back in January) and unveiling Rise of the Necromancer. This year, we want to give you a heads-up that while Diablo will be on the show floor, we won’t be making any new Diablo announcements. There will be a time for that at some point in the future, but that time is not now.

However, in addition to the special BlizzCon Diablo III in-game reward, we’ll also have Diablo panels for attendees and Virtual Ticket holders, and, as always, we look forward to a weekend filled with fun and revelry with the heroes who call Sanctuary home.

Patch 2.6.1 is on the horizon. Looking beyond that, we’re hard at work on the future of Diablo and exploring what’s next for the franchise. Please be patient. Our passion for Sanctuary burns as bright as the High Heavens and as hot as the Burning Hells—and we’re excited to hunker down and get working!

Until next time,
The Diablo Development Team"

Källa: https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20759227193

Hade åtminstone hoppats på att dm skulle säga att dom jobbar på ny Diablo utan att visa något.

Medlem

And in this expansion you be able to craft trains and then FIGHT on the TRAINS! as they are MOVING! but be sure to gather all the resources so you got enough fuel.
Players will also be able to build railroads across all continents! and We are also adding Train-Stops ( random spawn( with a cooldown of 12 hours and free of charge!) along the player built railroad where the players can refill the tank or buy fancy cosmetics as new sound, looks and ofcourse upgrade your ENGINE, So Who will be the BEST railroad-builder? Thats all up to you to decide! each month each server will have a vote of who they think should win the monthly price!
The price will differ for each month, all will have themes of that current season, Will you find Santa? Or a hidden Goldmine ( filled with all kinds of valueable things and even a mini-dungeon) or maybe a tea-party in the middle of nowhere?

We are so pleased to share this upcoming changes with you all and We are overwhealmed by the support you shown through out the years, both players and bots!

Medlem
Skrivet av Ender:

@MrPeters: Låter som ett tänkbart scenario då de verkligen börjat knyta ihop säcken nu. Efter sargeras så finns det ju egentligen bara "The Void" kvar som en tänkbar fiende, vilket inte kan besegras då det skulle rubba balansen av allting. Kan inte föreställa mig att de skulle hitta på någon ny skurk/fiende heller. Ifall inte Legion kan leverera ett slut på WoW så lär det vara nära...dags att släppa WoW2 nu ffs!

Ett slut på WoW tar väl slut på ett ev wow2 med, tycker jag

Blizzard är nog noll intresserade av att droppa WoW i sin form, och därmed är vi nog stuck med WoW i sin eviga förvandling.
Dags för en World of randomblizzspel. Typ Sanctuary eller Starcraft

Medlem

Erfarenhetsmässigt, om de nu visar en expansion och med tanke på hur länge de haft mellan de senaste, när förutspår vi ett släpp? Om ett halvår? nästa höst? Känns som de får svårt att dryga ut det som nu finns så himla länge..


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Govein:

Känner till att dom jobbar på ett eller två mobilspel. Dock vet jag inget om fps. Vad är det för info som är sagd gällande ett fps-spel? Hur vet vi att ett av dom kommer revealas under blizzcon?

Hej lite sent svar, jo det är så deras jobb posts som grävts upp och hur personal har flyttats runt(qa/lead m.m) har gått ifrån andra stora spel till andra.

Dom som arbetade på wow innan har nu i två års tid arbetat på ett fps spel.

sen vad för fps spel vet vi inte, det kan röra sig om ett MMO i fps det kan vara sp story drivet.

vad exakt vet man ej.

Mobilspelet så är det ett warcraft mmo/rtsish spel som jag har uppfattat det.

Inga namn på spelen m.m

jag tvivlar dom gör ett nytt ip på ett tag som ex overwatch, även om det vart väldigt lyckat, jag ser nog mer dom kommer navända sig utav diablo,warcraft,starcraft,ow och gör en spinoff på detta.

Dock ser jag inte blizzard göra ett sp fps spel.

Skulle dom släppa ett fps spel skulle det nog vara ett mmo/multiplayer spel med fps element möjligtvis starcraft mmo fps/sci fi who knows

1
Skriv svar