Tävlingsdags – få din fis förevigad i nya South Park-spelet

Robot
Tävlingsdags – få din fis förevigad i nya South Park-spelet

Kanske härbärgerar just du den ultimata fisen!?

#flatulens, #south-park, #the-fractured-but-whole, #ubisoft


Medlem

Thats amazing!

Gnällkuk

Bra PR crew bakom spelet, däremot så är det här rätt många gånger sämre än när de hade Nosurorsu Riftodes eller vad den nu hette, det var magiskt bra!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Bra PR crew bakom spelet, däremot så är det här rätt många gånger sämre än när de hade Nosurorsu Riftodes eller vad den nu hette, det var magiskt bra!

Nosulus Rift* ;p

Teardown med Bigclive: https://www.youtube.com/watch?v=Ucymk0q70aQ

Medlem

Herregud, känns som de lägger lite väl mycket krut på fel saker...

Medlem

Okej...

Undrar om någon kvinna kommer ställa upp?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Äntligen något som jag kanske till och med är överkvalificerad för!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

det här känns som något nån totalt humorfri marketing/pr-avdelning hos ubisoft har suttit och spånat ihop. typ "vi måste hitta på något som både är vågat och roligt, precis som south park!".

ser framför mig ett gäng mäklar-stylade twentysomethings runt ett konferensbord, inte en enda av dom har nån aning om VARFÖR south park är bra, men "dom verkar ju gilla pruttar iallafall".

"ok bra, kör på det"

Medlem

Jag har svårt att se att dom behöver lägga ner extra krut på marketing för South Park. Jag har också svårt att se att detta är något som enbart Ubisoft själva har kommit fram till. De som tycker detta är barnsligt så kanske inte South Park är något för er?

Medlem
Skrivet av Remus:

Okej...

Undrar om någon kvinna kommer ställa upp?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

1
Skriv svar