Massiv Forza 7-patch väntar vid premiären

Robot
Massiv Forza 7-patch väntar vid premiären
Medlem

Ojdå! Som vanligt då... men det brukar bli bra till slut.
Men kul ändå att jag fick ett mail från Microsoft idag:

"Hej!
Tack för att du handlade hos oss den 18 augusti 2017.
De nedladdningar du har köpt är tillgängliga nu.
Forza Motorsport 7 Ultimate Edition
(Microsoft Studios)
Tillgänglig: den 28 september 2017"


signatur

autograph

Medlem

Går inte Xbox-versionen att släppa på två skivor så det hade blivit lite smidigare?

Medlem

Demo släpps klockan 10 a.m PDT (19 vår tid ) enligt forzamotorsport.net


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Demot fungerar inte något bra för mig. Kör på PC. Menyn är jätte buggad. När ja koppla in X360 dosan så kunde jag använda menyn. Men går inte att lägga till ratten Driving Force GT. Och när jag prova starta ett race med dosan så kan jag inte svänga eller gasa.

Medlem

Lösningen var att koppa ur ratten. Så får spela med X360 kontroller tills dom fixar till med ratt.

Medlem

Den nerladdade fullversionen av "Forza Motorsport 7 - Ultimate Edition" (pc) hamnade på 111,2GB.
Det är det största spelet jag har nu! Andra relativt nya spel av olika sorter har legat på runt 60GB.
Vad är det som tar sån plats?

Edit: Suck! Det blev ett felmeddelande när det skulle installeras efter nedladdningen: "Kod: 0x80070005"
Jag som trodde att jag skulle få spela från den 28 sept. som utlovat vid förköpet. Det blev som vanligt.
Edit: Nu fungerar fullversionen av spelet! Set kan ha varit en bugg eller utrymmesbrist för installationen efter den stora nedladdningen. Var tvungen att rensa lite.


signatur

autograph

1
Skriv svar