Warner Bros. är färdig med Arkham-serien enligt "Batman"

Robot
Warner Bros. är färdig med Arkham-serien enligt "Batman"

Kevin Conroy hävdar att det inte blir fler Arkham-äventyr.

#batman-arkham, #warner-bros


Medlem

Skulle vilja se dem skapa ett Iron Man eller ett Spiderman spel med en öppen värld.

Medlem

Så tröttsamt med den där kommentaren om PC-versionen så fort det pratas om den här serien. Det var fruktansvärt dåligt optimerad portning vid release, men de fixade till det efter några månader, och PC-versionen är precis lika bra som konsollversionen nu.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Heh, lite lustigt med den här serien.

De flesta verkar ha varit ganska besvikna över "Origins" men jag tyckte det spelet var hyggligt bra, inte fräscht eller innovativt alls men däremot mer av samma kryddor som gjorde de två första bra. "Knight" däremot, blev jag riktigt besviken över. Jag gillade inte bilen, var lätt besviken över skurk-galleriet, tyckte storyn faktiskt var svagare än i alla tre föregångarna och uppskattade inte alls avslutet.

Så tja, jag känner mig rätt så ok med att den här serien avslutats nu.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Så tröttsamt med den där kommentaren om PC-versionen så fort det pratas om den här serien. Det var fruktansvärt dåligt optimerad portning vid release, men de fixade till det efter några månader, och PC-versionen är precis lika bra som konsollversionen nu.

Ah nice! Så är det värt att plocka upp det nu? Att det var så dåligt optimerat fick mig att inte köpa det.

Medlem

@LordOfNomNom: Helt klart spelbart. Sen beror det nog vilken hårdvara man har. Jag klarar det på höga inställningar i 3440x1440 i och ligger mellan 65-80 fps beroende på var jag är. Det är fps drops med all Nvidia Physx saker, men stänger man av regn och rökfysiken(vilket dock är otroligt atmosfäriskt att ha på) så ska det inte vara alltför svårflörtat spel att spela.

Medlem

Underbar serie jag spelade ut knight på pc för ca ett år sen och då var det färdigt.
Med andra ord köp spelet om ni inte gjort det, dunkar utan problem på pc och man får dessutom alla andra arkham spel på köpet så ingen anledning att missa denna geniala spelserie.
Den fick ett trovärdigt slut men skulle inte klaga på om dom gjorde mer batman eller nån annan hjälte iaf på samma mörka tema


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Dom får gärna göra ett spel på en annan DC hjälte.
Arkham serien är väldigt bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jag tror det är ett klokt beslut. "Arkham Knight" var inte så bra som de andra spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kapten Rusty Wallace FTW!

Medlem

Ettan var överlägset bäst. Synd att de kände sig tvungna att byta till öppen värld. Förstörde mycket imo. Ser fram emot deras nästa spel dock. De är grymma på den där free flow combaten. Var ju rykte om ett TMNT spel för ett tag sen. Hade ju varit klockrent

Avstängd

Jag tyckte mig höra att det skulle komma ett spel där alla tror att Batman är död för att glömma bort efter att han avslöjade sin identitet.? Och att det skulle heta Batman Arkham: Underground?

Skrivet av LordOfNomNom:

Ah nice! Så är det värt att plocka upp det nu? Att det var så dåligt optimerat fick mig att inte köpa det.

Jag har spelat det och kört det med allting på högsta i 1440p + med NVIDIA's exklusiva physx och andra grejer påslaget och spelet laggade ingenting, låg över 60 FPS hela tiden.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sebastian V:

Jag tyckte mig höra att det skulle komma ett spel där alla tror att Batman är död för att glömma bort efter att han avslöjade sin identitet.? Och att det skulle heta Batman Arkham: Underground?

Jag har spelat det och kört det med allting på högsta i 1440p + med NVIDIA's exklusiva physx och andra grejer påslaget och spelet laggade ingenting, låg över 60 FPS hela tiden.

Mobilspel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De kanske inte vill mjölka a la Ubisoft och Activision helt enkelt?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

WB skulle ju aldrig mjölka en franchise. Förresten, vad sägs om ett par Totino's att käka när du öppnar dina lootboxes i Middle-Earth Shadow of War? Orcher i lådor, pizzareklam och att tjäna pengar på medarbetares tragiska bortgång är ju definitivt nåt som säger att företaget inte skulle mjölka en franchise tills dess uttorkade lik faller ihop till damm. Å andra sidan så kan dom ju vara rätt så bipolära och man inte har en aning vad dom skulle få för sig.
Så vem vet? Det kan ju vara att dom håller tillbaks på Batman, tills spelmedia glömt bort det dom gör med ME:SoW och kan göra det med Batman om ett par år.

Medlem

Påtal om Kevin Conroy, här är ett klipp med Tim Daly, Tim Daly spelade Stålmannen i Superman: The Animated Series.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar