South Park: The Fractured but Whole blir svårare ju mörkare hudfärg du väljer

Medlem
Skrivet av AplAy:

Jag tycker skämtet var kung, varför ta bort det? Skärpning South Park, ni står bakom i princip ALLA era skämt, har ni alltid gjort!!!

Är nog dessvärre Ubisoft som står bakom sådana beslut. Det var samma när Stick of Truth släpptes. Bara EU-versionen (tror jag, eller om det var PC-versionen och inte konsolerna) som inte är censurerad från svordomar. South Park har även haft ett par avsnitt censurerade (eller super best friends helt borttaget) av Comedy Central flertalet gånger också. Själva säger de att de aldrig vill censureras och aldrig tänker göra det heller, men de bestämmer tyvärr inte.

Angående detta skämtet så är det så jävla South Park det kan bli, love it. Eftersom Cartman också är den karaktär som gör all handhållning så är det inte mer än rätt heller då det är hans personlighet att skämta om den typen av saker. Får nog spela igenom det första tills detta släpps

Medlem

Det är ju absolut jävla genialt.

Avstängd

Ser att mitt inlägg försvann utan förklaring eller anledning. Rasistiska (((FZ))) bryr sig inte ens om att skicka ett meddelande om censuren. Sinnessjukt fult beteende, ännu värre att tro att det kommer att gå obemärkt förbi.

Avstängd
Skrivet av watteface:

Uppenbar satir över rasistiska strukturer. De som kan bli upprörda är väl alt-right-troll och deras kompisar.

@EXPLICIT: Obvious nazitroll är obviously nazi. Ses i gbg 30/9 antar jag.

skämtet är ju uppenbart om SJW's som alltid påstår att svarta har det svårare.. som man väl iofs kan kalla en rasistisk struktur, men det får man säkert inte då det kommer från "vi-vet-bäst-även-om-vi-bara-umgås-med-vita-vänstern"

Redaktör

@EXPLICIT: Du vet varför ditt inlägg togs bort. Men om du ändå inte förstår det bör du fundera kring om FZ verkligen är rätt ställe för dig att diskutera på.


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: att sätta ((())) runt saker är en antisemitisk grej, som du kanske redan visste. Antar att explicit menar att zog kontrollerar FZ.

http://knowyourmeme.com/memes/triple-parentheses-echo

Avstängd
Skrivet av Tomas Helenius:

@EXPLICIT: Du vet varför ditt inlägg togs bort. Men om du ändå inte förstår det bör du fundera kring om FZ verkligen är rätt ställe för dig att diskutera på.

Skrev mig veterligen ingenting som inte var sant, inte heller något som bröt mot några regler. Tar mer än gärna en diskussion via pm, om du inte vill fortsätta skriva här.

12
Skriv svar