Spela Half-Life 2-mod baserad på Episode 3-manuset

Robot
Spela Half-Life 2-mod baserad på Episode 3-manuset

En tidig version låter dig uppleva slutet Valve aldrig kommer ge oss.

#episode-3, #half-life-2, #marc-laidlaw, #valve


Medlem

Känns lite som att Valve kommer klaga på utvecklingen av denna mod men ändå får man en känsla av att de bör själva ha gjort något vid det här laget. Valve-tid må vara en humoristisk grej men någon måtta får det vara innan de får acceptera att folk kommer börja utveckla sina egna spin-offs på spelet och dess story (även när det kommer till Valves officiella fortsättning). ^^

Valve är som en dålig middag på Grand, man vet att det smakar illa, men man åker alltid tillbaka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Valve är som en dålig middag på Grand, man vet att det smakar illa, men man åker alltid tillbaka.

Nästa gång tar man en mosbricka på sibylla.

Skrivet av MrPeters:

Känns lite som att Valve kommer klaga på utvecklingen av denna mod men ändå får man en känsla av att de bör själva ha gjort något vid det här laget. Valve-tid må vara en humoristisk grej men någon måtta får det vara innan de får acceptera att folk kommer börja utveckla sina egna spin-offs på spelet och dess story (även när det kommer till Valves officiella fortsättning). ^^

Tror inte valve bryr sig,


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tack för smulorna =(

Inaktiv
Medlem

haha lame om fansen gör klart spelet själva xD

Medlem

Fy fan vad jag har saknat G-Mans röst.

Hur i helvete kunde det gå så fel Valve, hur?!

=(


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skrivet av Fezk:

Fy fan vad jag har saknat G-Mans röst.

Hur i helvete kunde det gå så fel Valve, hur?!

=(

Deras stora framgång som speldistributör; sedan tog det slut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fezk:

Fy fan vad jag har saknat G-Mans röst.

Hur i helvete kunde det gå så fel Valve, hur?!

=(

Inte mycket jag har sett av Valve där dom bryr sig eller visar respekt till sina fans. Deras support var väl också ett av de sämsta? Vem i tusen vet vad dom håller på med, men en grej är säker, dom har massvis med pengar, och en struktur som påminner en om anarki, och så har dom en chef som har sagt att han inte bryr sig eller varken är intresserad utav Half-life.

Medlem

nej tack


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har valve ens några utvecklare kvar? Känns som om de endast har några till dota2.
Själv tycker jag det hade varit najs med ett nytt left 4 dead.

1
Skriv svar