Youtubers bakom kontroversiell bettingsida till CS:GO kommer inte straffas

Robot
Youtubers bakom kontroversiell bettingsida till CS:GO kommer inte straffas
Medlem

Har inte kollat videon för jag har attention span som en 4-åring, men jag minns när denna fjanten satt och bad om ursäkt i en video (som han snabbt tog ner sen) där han på allvar försökte få sympati genom att sitta med sina hundar samtidigt som han satt i sitt enorma hus och visade upp sina bilar i bakgrunden. Tröttsamt att pappskallen åker på en varning...

Medlem

deprimerande nyhet, lura skiten ur småungar är tydligen inga problem.

Medlem

@ClockWise:
Såg den videon, magen på den killen...

Medlem

Leva lyx på andras bekostnad. Ush.

Medlem

Vad som är mer skrämmande är att folk ägnar sin fritid åt att kolla på dessa och andra patetiska youtubers.

Releasehästryttare

TmarTN efter domen:

Medlem
Medlem

Sjukt att de kommer undan med bara en varning. Deras målgrupp är minderåriga, och de har i stort sett lurat minderåriga till att spela med riktiga pengar på en bettingsida som de själva drev i smyg och riggade vinsterna som de fick på sin Youtube-kanal. Tvi!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Vad som är mer skrämmande är att folk ägnar sin fritid åt att kolla på dessa och andra patetiska youtubers.

Eller för den delen bryr sig så mycket om en virtuell kniv i ett spel att de är beredda på att spendera tusentals kronor på att försöka vinna en.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Eh, va? Fy fan vad sjukt.

Avstängd

@Lolflakes: så du menar att alla andra youtubers är patetiska som till och med inte har något med detta att göra? Sen när är andra youtubers patetiska?
Avis att dom klarat sig bättre i livet till skillnad från dig? Och nu syftar jag inte på dessa två lurendrejare som borde ha ett högre straff än några futtiga smällar på sina fingrar

Medlem
Skrivet av Pawbeltolaf:

@Lolflakes: så du menar att alla andra youtubers är patetiska som till och med inte har något med detta att göra? Sen när är andra youtubers patetiska?
Avis att dom klarat sig bättre i livet till skillnad från dig? Och nu syftar jag inte på dessa två lurendrejare som borde ha ett högre straff än några futtiga smällar på sina fingrar

Känsligt ämne? Han verkar ha rusltat dina jimmies.

Medlem
Skrivet av Pawbeltolaf:

@Lolflakes: så du menar att alla andra youtubers är patetiska som till och med inte har något med detta att göra? Sen när är andra youtubers patetiska?
Avis att dom klarat sig bättre i livet till skillnad från dig? Och nu syftar jag inte på dessa två lurendrejare som borde ha ett högre straff än några futtiga smällar på sina fingrar

Nästan varje gaming youtuber är likadan. Det handlar om att vara den största lustigkurren och den största skitsnackaren. Hur bra man spelar har ingen betydelse.

Jag kollar inte ens på dom men dom dyker ofta upp i en flöde om man söker på gameplay för ett visst spel. Stora som små youtubers. Handlar inget om avundsjuka, det handlar om hur dåliga dom faktiskt är - och att folk faktiskt kollar på dom.

Hade aldrig hört talats om Timarn innan denna skandalen.

Medlem

Dåligt


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Satan vad illa, dom borde fått rejäla böter och fängelse..
Gissar att dom hade råda med rätt dyra advokater som kanske hjälpte lite?😋

Lura folk att spela bort pengar med riggade dragningar och visa när jag får jätte vinster
Sen "tipsa" om sidan och aldrig nämna att jag är delägare till den heller.

Kommer man undan med sånt kan man ju lura folk lite hur man vill tydligen😊

Medlem

Folk går loss på PewDiePie för att ha använt ett ord fel, detta har inte fått i närheten av publicitet i jämförelse om du frågar mig.

1
Skriv svar