Äntligen! FZ recenserar Knack 2

Robot
Äntligen! FZ recenserar Knack 2

Ett bättre spel än originalet men fortfarande inte bra nog.

#knack, #knack-2, #ps4, #recension


Skägg.
10 Chambers
Medlem

Who´s there?

Relik 📜

Inte ett bra spel iaf.

Tack för test @Fredrik Eriksson! Jag avstår.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Tycker det är väldigt roligt att spela ihop med en tjejkompis. Tycker influenserna tagna ifrån rollspelsvärlden med talent tree är uppfriskande.

Samtidigt är det inget mästerverk, men vilket hoppa, lös lite pussel och slåss mot fiender är. Alla är likadana.

Medlem

Långtråkigt måste vara den värsta kritik ett spel som detta kan få, en av få saker som är svåra att ha överseende med.

Medlem

Har haft extremt många timmar skoj i det spelet med grabben. 2:an lär bli lika mycket i antar jag.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Yngsta killen älskar ettan. Vet inte hur många gånger jag har avinstallerat spelet för att få plats med något annat, bara för att få det installerat några månader senare. Det har varvats ett otal gånger nu. Jag är inte så begeistrad av Knack, men jag är nog inte heller den tilltänkta publiken. Men att få spela med sina barn är ovärderligt. Så det är bara att tacka och ta emot.

Ambassadör
Xbox

Skräp.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Lite bitter att de inte kommer till xbox?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Rydell1986:

Lite bitter att de inte kommer till xbox?

Haha, verkligen. Känns mycket tungt att missa detta mästerverk.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Till skillnad från Xbox så kommer det ju i alla fall massor av varierade exklusiva spel.

När sajter ska ska sätta ihop årets bästa-listor i slutet av året brukar många sajter även ha listor över de fem eller tio bästa exklusiva spelen till varje format. Till Xbox blir det svårt att ens fylla listan

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Margy:

Till skillnad från Xbox så kommer det ju i alla fall massor av varierade exklusiva spel.

När sajter ska ska sätta ihop årets bästa-listor i slutet av året brukar många sajter även ha listor över de fem eller tio bästa exklusiva spelen till varje format. Till Xbox blir det svårt att ens fylla listan

Jag har en backlog på 179 ospelade spel i biblioteket just nu... Jag vet inte, känns inte som om bristen på nya exklusiva spel just nu är ett problem.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag gillade första Knack, va riktigt skoj att köra igenom. Kommer nog inte skaffa tvåan dock pga bristande spelintresse och nya intressen.

Medlem

Min 6-åring älskade första Knack och jag hade stundtals ganska roligt jag också när jag fick rycka in och hjälpa till. Blir ett köp av detta. Co-op-möjligheterna verkar kul!

1
Skriv svar