Se slafsig och fartfylld gameplay från Super Meat Boy Forever

Robot
Se slafsig och fartfylld gameplay från Super Meat Boy Forever

Släpps nästa år till praktiskt taget alla format.

#super-meat-boy-forever


Inaktiv

Jag ber om ursäkt, kanske semantik(?) men jag skulle nog säga att Super Meat Boy var en del av vågen snarare än att det surfade på den

Medlem

Verkar som man inte får styra själv hur man ska gå, typiskt mobilifierat. I nästa spel lär man hoppa automatiskt också. Det går inte att ha en massa gameplay och valmöjligheter i spelen, då får inte alla samma ljumna upplevelse.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Jag ber om ursäkt, kanske semantik(?) men jag skulle nog säga att Super Meat Boy var en del av vågen snarare än att det surfade på den

Sant, jag ändrar.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av CryptoSeven:

Verkar som man inte får styra själv hur man ska gå, typiskt mobilifierat. I nästa spel lär man hoppa automatiskt också. Det går inte att ha en massa gameplay och valmöjligheter i spelen, då får inte alla samma ljumna upplevelse.

Du måste vara ordentligt hög gubben.

Medlem
Skrivet av CryptoSeven:

Verkar som man inte får styra själv hur man ska gå, typiskt mobilifierat. I nästa spel lär man hoppa automatiskt också. Det går inte att ha en massa gameplay och valmöjligheter i spelen, då får inte alla samma ljumna upplevelse.

I en intervju med utvecklare från Team Meat häromdagen så klargjorde dom att spelet är utvecklat för att enbart kontrolleras med två knappar och att spelet ej är någon "endless runner". Har ej sett någon tydligare information än sålänge.

Edit: Det visade sig vara ett "runner" spel. Lite trist ändå.

1
Skriv svar