Gratis The Division-innehåll på gång – nya spelformer med mera

Robot
Gratis The Division-innehåll på gång – nya spelformer med mera

Största uppdateringen hittills innehåller både PvP och PvE. Och den släpps gratis.

#massive, #the-division, #tom-clancy, #ubisoft


Medlem

När man måste skylta med att en patch är gratis, då har det gått lite för långt i spelbranchen tycker jag.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Grymt najs det ska bli! Är en av dom som fortfarande spelar
Dock tror jag det blir svårt att locka tillbaka folk som inte är fanboys. Speciellt när man inte announcade nånting på year 2 streamen sen tror jag Destiny 2 kommer ta mycket folk.

MEG
Medlem

Kanske de försöker locka tillbaka spelare, låter som att de är lite desperata


signatur

Death is only the beginning

Gnällkuk

Herrlich! Blir nog att återvända till The Division inom kort när nya grafikkortet kommer. Ska bli härligt att kunna njuta av spelet i all sin mumma i form av ögongodis


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Quelor:

När man måste skylta med att en patch är gratis, då har det gått lite för långt i spelbranchen tycker jag.

Idag är gränsen inte så självklar längre på vad som är en vanlig patch och vad som förväntas vara DLC.
I det här fallet är det ju ändå tillägg av extra innehåll som ofta brukar släppas som DLC, och då kan det ju vara bra att förtydliga att det är gratis.

Medlem

Dom måste ha tappat en del spelare då man börjar ge ut innehåll gratis.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör

Det här är inte helt olikt det Blizzard gjorde med Overwatch häromdagen: la till Deathmatch och TDM gratis. Kring Massive/Ubisoft spekuleras det kring desperat jakt på spelare, men inte kring Blizzard/Overwatch - märkligt. Det handlar ju om vanlig fan-service och marknadsföring.


signatur
Medlem
Skrivet av Seraium:

Dom måste ha tappat en del spelare då man börjar ge ut innehåll gratis.

Ja, de har tappat hur mycket som helst. Där ibland mig. La runt 700 timmar fram till det älskade 1.3 men släppte det allt eftersom. Det fanns/finns mycket som var helt av banan i spelet, buggar och balanseringen mellan pvp/pve etc, men lik förbannat var det riktigt roligt och när/om de släpper mer story kommer jag att återvända. Blev lite sugen när de "nya" gearsetten men kände att det inte riktigt räckte men skall definitivt prova det nya pve-läget.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det här är inte helt olikt det Blizzard gjorde med Overwatch häromdagen: la till Deathmatch och TDM gratis. Kring Massive/Ubisoft spekuleras det kring desperat jakt på spelare, men inte kring Blizzard/Overwatch - märkligt. Det handlar ju om vanlig fan-service och marknadsföring.

Att betala för spellägen som DM och TDM skulle aldrig falla mig in.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@Kajlie: låter som att du beskriver mig, jag provar gärna division, men när det inte ens är en vecka kvar till destiny så låter jag bli

Medlem
Skrivet av tricky:

Herrlich! Blir nog att återvända till The Division inom kort när nya grafikkortet kommer. Ska bli härligt att kunna njuta av spelet i all sin mumma i form av ögongodis

Gjorde samma sak. Det är fruktansvärt snyggt Men jag känner att själva levlandet är roligare än end-game. Men jag låter det ligga kvar på hårddisken för då o då går man in o skjuter lite!

Medlem
Skrivet av Seraium:

Att betala för spellägen som DM och TDM skulle aldrig falla mig in.

Tur att det är gratis då


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Quelor:

När man måste skylta med att en patch är gratis, då har det gått lite för långt i spelbranchen tycker jag.

Varför då? Tycker det är kul när spelutvecklare väljer att fortsätta utveckla sina spel och sedan släppa det gratis.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Testade installera och köra en stund till idag. Känner inte att uppdateringarna hittills verkar ha gett spelet ett lyft. Tyvärr, gillar miljöerna, grafiken. Men känns så jävla nötigt med samma fiender överallt och inga riktigt roliga uppdrag.
Nja. Tur Destiny 2 ligger runt hörnet.


signatur

- pixelfantast

Avstängd
Skrivet av Seraium:

Dom måste ha tappat en del spelare då man börjar ge ut innehåll gratis.

Alla borde följa efter. DLC:s ska vara gratis! Man har ju redan betalat 600-700kr för spelet.


signatur

PS5 och inget annat.

Gen
Medlem
Skrivet av skymf:

Testade installera och köra en stund till idag. Känner inte att uppdateringarna hittills verkar ha gett spelet ett lyft. Tyvärr, gillar miljöerna, grafiken. Men känns så jävla nötigt med samma fiender överallt och inga riktigt roliga uppdrag.
Nja. Tur Destiny 2 ligger runt hörnet.

Tycker basversionen upp till max lvl var det enda roliga i spelet. Allt som tillkommit därefter har varit trist (Underground var okej till en början men blev snabbt trökigt).

1
Skriv svar