Battle Royale-läge i senaste GTA Online-tillägget

Robot
Battle Royale-läge i senaste GTA Online-tillägget

Kör runt i välbestyckade bilar i Battlegrounds-inspirerat spelläge GTA Online: Smuggler's Run.

#battle-royale, #gta, #gta-online, #rockstar


Medlem

Detta är säkert kul för de som gillar GTA online, men jag är besviken på att de inte gav oss mer SP content. Finns ju så mycket potential för nya karaktärer så jag fattar inte varför. Eller jo, jag fattar att de säkert tjänar bättre på online content. Men ändå. Lite tråkigt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Avstängd
Skrivet av Propy:

Detta är säkert kul för de som gillar GTA online, men jag är besviken på att de inte gav oss mer SP content. Finns ju så mycket potential för nya karaktärer så jag fattar inte varför. Eller jo, jag fattar att de säkert tjänar bättre på online content. Men ändå. Lite tråkigt.

Håller med, skulle kunna göra hur mycket som helst SP content till detta spel med lite fantasi.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ser inte lika roligt ut som pubg, alla kör ju bara runt i fordon med feta vapen på sig som verkar stå överallt. Ser inte alls hur detta kan ge samma spänning som pubg gör på flera fronter.

Avstängd
Skrivet av legendofkarl:

Ser inte lika roligt ut som pubg, alla kör ju bara runt i fordon med feta vapen på sig som verkar stå överallt. Ser inte alls hur detta kan ge samma spänning som pubg gör på flera fronter.

Ja och dessutom syns det på kartan vart du och fienden är.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ja det här må vara inspirerat av PUBG men långt ifrån samma sak. Förstår inte att de inte släpper ett äkta Battle Royale mode utan minimap osv. Hade ju passat helt perfekt i GTAV.

Medlem

Hoppas verkligen GTA6 får mycket mer SP inriktat dlc, kändes väldigt fattigt på sånt i GTA5


signatur

always use the nubs for cover

1
Skriv svar