Se Battlegrounds nya ökenkarta från nytt perspektiv

Robot
Se Battlegrounds nya ökenkarta från nytt perspektiv
Medlem

8-9 MÅNADER!!! RIP!
Då har mitt intresse för spelet försvunnit för LÄNGESEN. Börjar redan tröttna på att droppa över den där jäkla kartan.
Hoppas den kommer snabbare än så. Hade gärna sett att den tredje kartan kom om 8-9 månader

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

8-9 MÅNADER!!! RIP!
Då har mitt intresse för spelet försvunnit för LÄNGESEN. Börjar redan tröttna på att droppa över den där jäkla kartan.
Hoppas den kommer snabbare än så. Hade gärna sett att den tredje kartan kom om 8-9 månader

Vad är det man brukar säga...

Jo!!

Quoted For Truth!

Medlem

har dom en praktikant som jobbar deltid med nya kartor?

Medlem

Fan, med alla pengar de håvat in borde de kunna rekrytera massor med duktiga level designers och sätta fart på utvecklingen. 8-9 månader känns jobbigt långt.

Medlem
Medlem

Shit vad ni klagar! Köp inte ett early access spel om ni vill ha färdiga spel. Ni är ju som barn!

Inaktiv

Jag håller med om att 9 månader känns långt bort men det tar lång tid om det ska göras ordentligt.

Sen att folk säger att det är för långt bort för att man redan kommer vara less då är väl inte utvecklarens fel då spelet egentligen inte ens är släppt?

Jag har lagt ca 140 timmar under loppet av 2 månader och visst har nyörälskelsen avtagit en del men tycker fortfarande att det är roligt.

Medlem
Skrivet av fredo:

Fan, med alla pengar de håvat in borde de kunna rekrytera massor med duktiga level designers och sätta fart på utvecklingen. 8-9 månader känns jobbigt långt.

Man blir ju inte rik på att anställa folk för att förbättra spelet.

Gnällkuk

Sketchup över hur det tänker sig att kartan ska se ut. Det vi ser i bilden är "second downtown".

Håller dock med om att 8-9 månader för en ny karta är galet lång tid. Det är ju dessutom early access, 8-9 månader känns ju mer som från idé till helt klart och balanserad och buggtestad.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Sånt himla gnäll när det kommer till PUBG.
VA!? Kan jag inte köra det här spelet på heltid utan att tröttna!?
sen klassikern "Varför jobbar dom på X dom borde jobba med Y istället!"

Medlem

Ska spelet verkligen släppas slutet på året?
Känns som en alpha än...

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Ska spelet verkligen släppas slutet på året?
Känns som en alpha än...

Jaså Alpha brukar ju knappt gå att spela. Har inte haft särskilt mycket problem med spelet den senaste månaden. Har spelat "färdiga" spel med större problem. Men jag håller med om att det känns som de har ont om tid, för de bör ju ha lite olika kartor vid lanseringen.

Medlem

Har de planer på att fixa fysiken som är från tidigt 2000 tal?


signatur

AYY LMAO

Medlem

@unoR: Säga vad man vill om pubg men det är iaf spelbart.

Quake-konnässsör

Va! Sitter folk och kör detta spelet fortfarande, detta är ju typ över en månad gammalt!

Kartan ser mycket intressant ut, lite mera CQC strider. Vectorn & Mac10 låter som en mumsig sak och ta sig hand på.

1
Skriv svar