Destiny 2 – läcker lanseringstrailer ute

Robot
Destiny 2 – läcker lanseringstrailer ute
Medlem

Hoppas spelet är rätt fristående och kan få story:n förklarad för sig från ettan. För detta ser mycket mer intressant ut än ettan som var så jäääävligt tråkigt när jag spelade det vid release.

Medlem

Instämmer med @kaealy! Jag är passivt optimistisk inför Destiny 2. Allt ser lovande ut, och efter de förbättringar Bungie gjort till Destiny via expansioner (har inte spelat själv, men från vad jag hört) känner jag hopp inför releasen! MEN, inväntar recension innan köp!

I övrigt vill jag även vädja folk att inte förhandsboka. Det är en negativ trend som lever på hype och i vissa fall ger spelstudios oförtjänt deg!

Skrivet av Gurkon:

Instämmer med @kaealy! Jag är passivt optimistisk inför Destiny 2. Allt ser lovande ut, och efter de förbättringar Bungie gjort till Destiny via expansioner (har inte spelat själv, men från vad jag hört) känner jag hopp inför releasen! MEN, inväntar recension innan köp!

I övrigt vill jag även vädja folk att inte förhandsboka. Det är en negativ trend som lever på hype och i vissa fall ger spelstudios oförtjänt deg!

Jag tänker köpa "Destiny 2", men avhåller mig från att förboka jag med. Det kommer inget bra ut av det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ah har redan förbokat eftersom jag vet att det kommer att vara ett grund spel för mej i några år. Gillar att titta på när tiden tickar ned och vill ha den nedladdad så fort som. Vill för övrigt att spel branschen ska få alla mina pengar och ingen annan. Spelar inte på PC längre eftersom så många laddar ner spel gratis och moddar sina spel. Sånt gillar inte jag alls. Men förstår att vissa prioriterar annan i sina liv en spel utveckling och den rena spelupplevelsen.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ah har redan förbokat eftersom jag vet att det kommer att vara ett grund spel för mej i några år. Gillar att titta på när tiden tickar ned och vill ha den nedladdad så fort som. Vill för övrigt att spel branschen ska få alla mina pengar och ingen annan. Spelar inte på PC längre eftersom så många laddar ner spel gratis och moddar sina spel. Sånt gillar inte jag alls. Men förstår att vissa prioriterar annan i sina liv en spel utveckling och den rena spelupplevelsen.

Online-spel som detta går ju såklart inte att lira med en "gratis" pirat-version då servrarna håller koll på nycklar etc.

På vilket sätt är moddar av ondo? Jag ser moddar som en bra grej, så länge de inte ger uppenbara fördelar i online-spel. Det finns många otroligt välgjorda moddar till Skyrim, Witcher 3, Fallout, GTA m.fl. vilka förbättrar spelet, både mekaniskt och visuellt till det bättre, mycket bättre än spelutvecklarna själva har haft resurser att göra.

Medlem
Skrivet av Gurkon:

Instämmer med @kaealy! Jag är passivt optimistisk inför Destiny 2. Allt ser lovande ut, och efter de förbättringar Bungie gjort till Destiny via expansioner (har inte spelat själv, men från vad jag hört) känner jag hopp inför releasen! MEN, inväntar recension innan köp!

I övrigt vill jag även vädja folk att inte förhandsboka. Det är en negativ trend som lever på hype och i vissa fall ger spelstudios oförtjänt deg!

Betan var skoj och releasen lär knappast vara sämre, så det är givet köp. Precis som med Destiny-ettan så kommer jag att tillbringa många timmar med tvåan.

Årets mest självklara förhandsbokning för min del

Medlem

Smaskigt värre!

Medlem

Fattar inte varför de inte expanderade ettan med denna story/värld? Det är ju ett mmo-ish-spel och att nolla alla timmar folk lagt ner på ettan känns så fel. Folk har ju levlat karaktärer, farmat gear etc som nu blir = ingenting. För vem kommer spela ettan när tvåan är ute? Ettan som spel dör ju totalt, de lär väl kanske tom släcka servrarna. :\

1
Skriv svar