Cities: Skylines får musikfestivaler i nytt DLC

Robot
Cities: Skylines får musikfestivaler i nytt DLC

Concerts ute nu – spana in trailer.

#cities-skylines


Megadelux

Ingår det kostnad för att hålla taffsare borta?

Medlem

Satta och pratade om City skyline idag på jobbet och började spelad det igen. Helt klart kungen i cityplaning.

Medlem

Vill ha alla dlc till konsol 🙁

Medlem

Trevligt antar jag. Funkar det som arenorna i SimCity där man betalar för ett event och så drar man in pengar på det eller går minut beroende på vilken dag och form av event det är eller så?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Har inte så bra Steam användarrecensioner hittills. Fast det ser trevligt ut tycker jag. Äger endast After Dark DLC't.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@renod: bara att köpa in armband. Kolla med Dan Eliasson, han kanske kan hooka upp dig billigt. 😆


signatur

Information wants to be free!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Har inte så bra Steam användarrecensioner hittills. Fast det ser trevligt ut tycker jag. Äger endast After Dark DLC't.

Mass transit är ganska bra enligt vad jag läst. Den blir mitt nästa DLC köp.

Medlem
Skrivet av renod:

Ingår det kostnad för att hålla taffsare borta?

Boka hårdrocksartister och placera festivalen en bit utanför stan med tältcamping så går nog riskmätaren ner till 1 %.

Medlem

Jag skulle vilja se att de införde ett system så att man bygger sina arenor lite som man bygger banor i nöjesparkssimulatorer, sätta ut restauranger, bänkar, campingplatser med mera, de skulle sedan kunna tillåta bygge av enklare nöjesparker, det skulle vara svinroligt..

Medlem

@Jeehao: håller med, skulle vara skitkul och även lite meta, stadsbyggare i stadsbyggaren typ 😛

1
Skriv svar