Destiny 2 lockar pc-betatestare med 4K-upplöst trailer

Robot
Destiny 2 lockar pc-betatestare med 4K-upplöst trailer

Betan börjar näst-nästa vecka.

#bungie, #destiny, #destiny-2


Medlem

Kanske värt det? Ingen aning, har aldrig spelat 1:an med tanke på att jag inte har konsol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ankh:

Kanske värt det? Ingen aning, har aldrig spelat 1:an med tanke på att jag inte har konsol

Det är ändå ett kul spel att lira med polare. Att det kommer på PC gör det bara bra för mig som inte klarar av att spela FPS på konsol.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare

Destiny 2 går att förköpa nu i battlenet klienten

Får man lov att kalla det "Grind to win"?

Har spelat D1 ganska mycket, men är skeptisk till alla ändringar. Spelet kommer säkert sälja enorma mängder oavsett vad gamers tycker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

som en lirare sa på youtube videon, det är alltid lika roligt när dom säger unlocked framerate som att det är något speciell feature

Medlem

@Natrium: Det är ju det för konsolgamers

rav
Medlem
Skrivet av Devan:

Destiny 2 går att förköpa nu i battlenet klienten

http://i.imgur.com/uPYEhqi.jpg

Nu är det lite skillnad på Pre-order och Pre-purchase dock.
Pre-purchase är ju skräp.
Att boka i sin lokala butik som jag brukar göra är ju helt ofarligt. Så länge man gillar att handla där dvs

Medlem

Hyfsad visuell dreggelfaktor.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Längtar. Är man ett ARPG-fan som jag men samtidigt älskar FPS. Tror Destiny mättar mina behov med bra många timmar. Då jag inte ägt en Konsol på snart 12 år så har jag aldrig testat 1:an, så blir en helt ny erfarenhet för mig också, vilket bara gör det bättre!

Medlem

Ska bli grymt spännande att få testa på ett Destiny på PC för första gången


signatur
fue
Medlem

@Natrium: Då många trodde att D2 var en konsol-port så är det nog därför de går ut med det rätt hårt. De har de gjort sedan första PC-trailern kom. Detta bevisar att det är en dedikerad PC version och inte någon spegling från konsol versionen.

1
Skriv svar