Horizon Zero Dawns nya expansion får ett datum

Robot
Horizon Zero Dawns nya expansion får ett datum

Utforska The Frozen Wilds i en butik nära dig.

#Horizon-Zero-Dawns, #The-Frozen-Wilds


Medlem

Coolt, bästa spelet i år tillsammans med Prey

Medlem

Yeees! Årets bästa spel helt klart!

Medlem

Otroligt överskattat spel enligt mig

Medlem

Jisses vad jag längtar! Har spelat om det tre gånger nu... och fortsätter. Bästa spelet jag någonsin spelat. Magiskt! Brukar tröttna på de flesta spel efter en halvtimme

Medlem

Ett PS4 hade inte suttit fel :/

Medlem

Jag har inget inbokat på schemat så ja antar den utmaningen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Vansinnigt bra spel, förutom dialoganimationerna och lip-synchen som är väldigt undermålig. Samt de flesta karaktärerna känns som man inte bryr sig.

Medlem

Riktigt bra spel. Hur skulle det kunna gå fel för för ett fantasy/scifi Far Cry i 4k liksom.

Medlem
Skrivet av dralban:

Riktigt bra spel. Hur skulle det kunna gå fel för för ett fantasy/scifi Far Cry i 4k liksom.

Finns inget fantasy i det, och inget som ens liknar FC4...

Medlem

Älskar Horizon. Bästa fantasy/sifi spelet jag spelat. Kommer absolut att skaffa expansionen när den släpps. 99699 ggr kvar.

Medlem

Är säkert ren slump att de släpper denna DLC precis samma dag som Microsoft släpper Xbox One x

Medlem

Detta blir spännande.

Jag brukar lessna ganska fort på de flesta moderna open world-spel men Horizon höll hela vägen.

Medlem

Dags att damma av spelet igen för att verkligen ta sig till slutet, storyn var helt klart intressant i alla fall för mig


signatur
Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Finns inget fantasy i det, och inget som ens liknar FC4...

Nej ok, är ju ingen magi eller orcher etc så ingen fantasy. Men om du spelat far cry så är det ju uppenbart att detta spel skamlöst kopierat en del av det som är bra i far cry. Typ klättra torn för att låsa upp lokal del av kartan och jaga för att crafta större ammobags mm.

Medlem

@dralban: Du menar som alla third person spel med rpg-element anno 2017?

Medlem

@dralban: Gather/crafting var inte Far Cry först med. Det enda jag ser parallelt är klättra i torn och låsa upp ställen på kartan. Resten är annorlunda. 3rd person vs 1st person. Storyn är inte ens i närheten, FC drömmer våta drömmar om att ha en fjärdedel så mycket story i sina spel som Horizon har (jag var ett fan av FC tills FC4 som bara var hemskt). Spelmekaniken är helt annorlunda pga 3rd vs 1st. Setting i Horizon är sci-fi, medans FC är nutid.

Jag skulle säga det ENDA de har gemensamt är tornen, så du griper efter halmstrån.

1
Skriv svar