Techland berättar mer om "gratis-DLC-explosionen" till Dying Light

Robot
Techland berättar mer om "gratis-DLC-explosionen" till Dying Light

Nya fiender, fler händelser och mysterier att nysta i.

#dying-light


Medlem

Lånade spelet på bibblan för att jag inte trodde att det skulle vara värt att köpa. Men fyf*n vad kul det var att spela.

Satt som fastklistrad under hela låneveckan

Medlem

@jehuty: lånade? På riksbibliotek?

Medlem

Fick spelet av min svåger i present straxt efter släppet och fan vilket kul coop lite! Har inte rört det på länge nu dock men kanske värt att damma av skivan och ge det ännu en genomspelning om det är ännu mer nytt material på g (Missade även the following)

Avstängd
Skrivet av jehuty:

Lånade spelet på bibblan för att jag inte trodde att det skulle vara värt att köpa. Men fyf*n vad kul det var att spela.

Satt som fastklistrad under hela låneveckan

Kanske dags för ett köp nu då?, lol! Har det kompletta spelet The Following, så jag kanske ska ta koppla upp mig istället, haha!, är nämligen inte det, missar visst en jävla massa skit!

Medlem

Nej tack. Önskar att man slutade med DLC.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nej tack. Önskar att man slutade med DLC.

Ja, tvi för gratis extramaterial!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nej tack. Önskar att man slutade med DLC.

Markant skillnad på gratis-DLC och mjölka-pengar-för-material-som-borde-varit-inkluderat-i-spelet-från-början-DLC.

Medlem
Skrivet av Pinnen:

Markant skillnad på gratis-DLC och mjölka-pengar-för-material-som-borde-varit-inkluderat-i-spelet-från-början-DLC.

Förstår du ens hur mycket arbete som gjorts på dlcn som är gratis?

Jag är med dig att många spel bör haft dlcn inne på sitt spel och inte mjölkas, men är det ett poppis spel och dom redan gjort mycket arbete varför inte ta betalt för mer arbete och kärlek på spelet.

Tänk om wow inte kostade månadsvis, tror du på fullaste allvar dom hade gjort raids gratis?

Arbete kostar, inget är gratis.

Medlem

Kan bli spännande, har haft riktigt roliga moment i CO-OP läget, en del skratt å en del hopp i stolen. Fortfarande ett riktigt roligt spel.

Medlem

Ganska roligt spel! Värt att testa om man inte gjort det


signatur

//monster

Medlem

Kan som andra här bara rekommendera spelet för dom som inte har testat det. Har för mig att jag köpte Dying Light + The Following när båda just hade släppts och känner inte att ett enda öre blev bortkastat.

Medlem

bra dom kör med så många gratis dlc, tänk om fler utvecklare kunde va så generösa.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Förstår du ens hur mycket arbete som gjorts på dlcn som är gratis?

Jag är med dig att många spel bör haft dlcn inne på sitt spel och inte mjölkas, men är det ett poppis spel och dom redan gjort mycket arbete varför inte ta betalt för mer arbete och kärlek på spelet.

Tänk om wow inte kostade månadsvis, tror du på fullaste allvar dom hade gjort raids gratis?

Arbete kostar, inget är gratis.

Jag tror du missförstod mig. Jag tycker det är positivt med gratis DLC till skillnad från mjölk-DLC. Jag uppskattar bra betal-DLC också. Mitt inlägg var riktat till personen som kategoriskt sa nej till all DLC.

Medlem
Skrivet av Pinnen:

Jag tror du missförstod mig. Jag tycker det är positivt med gratis DLC till skillnad från mjölk-DLC. Jag uppskattar bra betal-DLC också. Mitt inlägg var riktat till personen som kategoriskt sa nej till all DLC.

Taggade fel min tag vart meningen emot honom med ;D

1
Skriv svar